تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ازین ببعد جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران با هفت عضو برگزار می گردد.



به گزارش "تک گل" ، پس از اینکه مرتضی محصص، سمت سرپرستی کمیته فنی و توسعه را برعهده گرفت، سیاست‌های تازه‌ای در این کمیته تعریف شده که از جمله آنها می‌توان به افزوده شدن نفرات جدید در این کمیته اشاره کرد.

تا پیش از این و در جلسات سالیان اخیر کمیته فنی و توسعه چند عضو به صورت ثابت حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به فریدون معینی، مرتضی محصص، محمد احسانی، هومن افاضلی و هادی آیت‌اللهی به عنوان رئیس این کمیته اشاره کرد ضمن اینکه در این مدت رسول دانشجو و کتایون خسرویار نیز بعضاً و به صورت موردی این کمیته را همراهی می‌کردند.

با رفتن آیت‌اللهی از فدراسیون و به تبع آن کمیته فنی و توسعه و آمدن محصص این کمیته تقریبا متحول شده و ضمن مرتب‌تر شدن جلسات نسبت به گذشته، شاهد حضور نفرات جدیدتری در این کمیته هستیم که از جمله آنها می‌توان به جلال طالبی و فرهاد مجیدی اشاره کرد، ضمن اینکه در جلسه روز گذشته نیز همچون چند جلسه اخیر هومن افاضلی شرکت نکرد تا شائبه خداحافظی این عضو بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.

در ادامه راهِ تازه کمیته فنی و توسعه که فعلاً با حضور 5 عضو برگزار می‌شود، قرار است دو عضو دیگر اضافه شده تا این کمیته با حضور 7 نفر تکمیل شود که در حال حاضر به نظر می‌رسد رایزنی‌ها برای تکمیل کمیته با حسن حبیبی و مهدی مهدوی‌کیا ادامه داشته باشد.

در نهایت اینکه قرار است در زمان‌هایی که قرار است در خصوص برنامه‌های تیم ملی بانوان در این کمیته به بحث و بررسی پرداخته شود، برخی نفرات دیگر از جمله خسرویار، سرمربی تیم ملی زیر 14 سال به صورت موردی به عنوان عضو کمیته فنی در این کمیته شرکت کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد