تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته 21 فوتبال لیگ برتر ، تیم سایپا در یک بازی خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 تیم قدرتمند فولاد را شکست دهد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، از ساعت 15:30 امروز دو تیم سایپا و فولاد در قالب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف رفته اند. با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید.

هفته بیست و یک لیگ برتر، ورزشگاه انقلاب کرج

داور:یدالله جهانبازی،کمک ها: محمدرضا منصوری، علی اکبر عظیم پور
اخطار: ایوبی 19 از سایپا و انصاری 32؛ آل نعمه 43 از فولاد

سایپا:
محمد رضا اخباری، هادی رکابی، مجید ایوبی، مجتبی رمضانی (76 زینالی)، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم شکوری، حامد شیری، وحید محمدزاده، محسن ارزانی و ماهان رحمانی
سرمربی: مجید جلالی

فولاد:
 علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، ماتیاس مسیاس، نانگ، امید خالدی، یوسف وکیا، محسن مسلمان (62 شریفات) و محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل ها:
1-0(سایپا) احمد ال نعمه روی بازیکن سایپا خطا کرد که روی این ضربه کاشته مجنبی رمضانی توپ را ارسال کرد و روزبه شاه علی دوست با ضربه سر گل سایپا را وارد دروازه کرد.
2-0(سایپا) مدافعان فولاد در محوطه جریمه در دفع توپ اشتباه کردند که توپ مقابل پای حامد شیری افتاد و او در شرایط نامتعادل با یک بغل پا توپ را درون دروازه فرستاد.
2-1(فولاد) فولادی ها توپ را بلند را ارسال کردند که حامد شیری توپ را اشتباه دفع کرد که الویس نانگ با شوت محکم فنی دروازه را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 27: روزبه شاه علی دوست پاس در عمقی به مجتبی رمضانی داد اما او در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد توپ را به بیرون زد.

حاشیه های بازی:
*در این دیدار سایپا از یک بازیکن 16 ساله در لیست 18 نفره خود استفاده کرده و باقر نیاری بازیکن 16 ساله تیم نوجوانان سایپا روی نیمکت می نشیند. همچنیم ماهان رحمانی که در ترکیب ثابت حضور دارد 17 ساله است. جلالی طبق اهدافی که دارد می خواهد جوان تر ها بازی دهد.
*فولاد در صورت برد در بازی امروز می تواند صدر نشین شود اما در سوی دیگر مجید جلالی سرمربی سایپا که سابقه سرمربی گری در فولاد را دارد می خواهد با استفاده از شناختش از فولاد امتیاز بگیرد.
*مارکار آقاجانیان دستار کارلوس کی روش برای تماشای بازی دو تیم سایپا و فولاد خوزستان به ورزشگاه انقلاب کرج رفته است تا این دیدار را از نزدیک زیر نظر بگیرد.مهرداد خانبان،آنالیزور تیم ملی هم از تماشاگران بازی است.
*تماشاگران سایپا بارها به حمایت از پورغلامی پرداختند که با شور و حرارتی خاص لب خط ایستاده و تیمش را هدایت می کند.
* محمد قاضی و محسن مسلمان از جمع بازیکنان تیم فولاد بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار میگیرند.
*طرفداران تیم فولاد با آوردن بنری نسبتا بزرگ از تصویر یک یوزپلنگ یا همان جگوار رونمایی کردند که شماره پیراهن 17 الویس نانگ روی آن درج شده بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد