تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتورسازی موفق شد با برد دو بر یک در خانه نفت مسجدسلیمان به تیم های بالانشین جدول بپیوندد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تراکتورسازان امروز در اولین بازی با حضور رسمی تونی اولیویرا به مصاف نفتی های مسجد سلیمان می روند. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت ویژه ای برخوردار است، تراکتورسازان برای حضور دوباره در جمع صدرنشینان و نفت برای فرار از جمع قعرنشینان احتیاج به سه امتیاز این بازی دارند.

هفته بیست و یک لیگ برتر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی
داور: محسن ترکی، کمک ها: مهدی الوندی، اسد انتظاری
اخطار: عابدینی 10، کیانی 39، گردانی 90 از تراکتور و روسلان 67 از نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان:
 گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، حمزه حدادی (82 بهمن مالکی)، کیوان امرایی (72 مالکی)، سعید سالارزاده، میلاد زنیدپور (88 پاشنکو)، رضا درویشی، فرزاد محمدی، جهانبخش چراغی، لوئیس کارلوس دوسانتوس، روسلان ملازدینوف
سرمربی: بهروز مکوندی

تراکتورسازی تبریز:
 حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان (63 فرید بهزادی کریمی)، شاهین ثاقبی (74 احمدزاده)، لوسیانو ادینیو، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، میرهانی هاشمی، فردین عابدینی
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل ها:
1 – 0 (نفت مسجد سلیمان): ضربه پنالتی اعلام شده برای تیم نفت که با خطای فردین عابدینی برروی درویشی صورت گرفت توسط حمید بوحمدان و بر خلاف جهت حامد لک به گل اول این بازی و این تیم منجر شد.
1 – 1 (تراکتورسازی) سامان نریمان جهان پشت محوطه جریمه نفتی ها صاحب توپ شد و روی خط محوطه جریمه، پا به توپ به سمت راست حرکت کرد و با ضربه ای تکنیکی و با پای راست توپ را روانه سمت چپ دروازه نفت کرد و در حالیکه هیچ کاری از دست گئورگیف بر نمی آمد اولین گل برای تراکتورسازان به دست آمد.
1 – 2 (تراکتورسازی) توپی که توسط روسلان مدافع تیم نفت از محوطه این تیم با ضربه سر دور شد به احمد کامدار رسید که وی با پاسی دقیق ادینیو را صاحب توپ کرد، در شرایطی که مدافعان نفت به تصور آفساید ایستاده بودند لوسیانو ادینیو توپ را به گل تبدیل کرد.

شرح نیمه اول:
مسابقه ای که سه امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود با حملات سریع و پرتعداد نفتی های مسجدسلیمان آغاز شد. بازیکنان نفت در ده دقیقه اول تراکتورسازان را به شدت تحت فشار قرار دادند، تا اینکه در دقیقه 11 روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند. اما به مرور و پس از گذشت دقایقی بازی به حالت متعادل و پایاپای درآمد و حملات روی دروازه دو تیم به یک اندازه ایجاد می شد تا اینکه در دقیقه 32 روی حرکت تکنیکی نریمان جهان تبریزی ها به گل مساوی دست یافتند.
چیزی که بیشتر از همه در این بازی به چشم می آمد حرکات هماهنگ و تمرین شده درویشی و زنیدپور از جنح چپ تیم نفت مسجد سلیمان بود که در نیمه اول بسیار باعث فشار به خط دفاعی تیم تراکتورسازی شدند.

دقایق حساس:
دقیقه 1 – کارلوس دوس سانتوس با فرار به درون محوطه جریمه موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که ضربه وی با فاصله کمی از کنار دروازه لک راهی بیرون شد.
دقیقه 2- میلاد زنیدپور روی پاس درویشی صاحب موقعیت مناسبی شد که ضربه وی با پای راست از بالای دروازه تراکتورسازان به بیرون رفت.
دقیقه 10- درویشی با فراری تند و تیز از جناح راست وارد محوطه جریمه تراکتورسازی شد و در این لحظه با خطای فردین عابدینی متوفق شد که محسن ترکی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.
دقیقه 25- سانتر میلاد زنیدپور از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه تراکتورسازی موقعیت خطرناکی را ایجاد می کند که حامد لک با پروازی بلند روی سر مهاجمان نفت توپ را دور کرد.
دقیقه 35- حرکت سریع دوس سانتوس در قلب دفاع تراکتورسازان موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که با حرکت سریع لک و جمع کردن توپ این موقعیت برای نفتی ها از دست رفت.
دقیقه 38- بازیکن تیم نفت در جناح راست صاحب توپ شد، ضربه محکم وی توسط لک راهی کرنر شد.
دقیقه 55- پاس بلند نریمان جهان در عرض به ادینیو رسید که ضربه وی با پای چپ از کنار دروازه نفتی ها راهی بیرون زمین شد.
دقیقه 62- حرکت فرزاد محمدی در قلب دفاع تراکتورسازان توپ را به بوحمدان رساند که ضربه وی با اختلاف کمی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.
دقیقه 70- پاس بلند نفتی ها به فرزاد محمدی رسید که ضربه محکم وی با روی پای راست از کنار دروازه تبریزی ها راهی بیرون زمین شد.
دقیقه 71- حرکت ادینیو در بین مدافعان نفت، می توانست موقعیت خوبی برای تراکتورسازان به وجود بیاورد که گئورگیف با واکنشی سریع، توپ را از جلوی پای وی ربود.
دقیقه 71- حرکت تکنیکی و خطرناک دوس سانتوس تماشاگران را به وجد آورد که ضربه محکم و خطرناک وی از کنار دروازه تراکتورسازان به بیرون از زمین رفت.
دقیقه 78- باز هم شوت محکم فرزاد محمدی روانه دروازه حامد لک شد که بصورت خطرناکی از کنر دروازه وی بیرون رفت.

حواشی:
*در زمان اعلام ضربه پنالتی توسط محسن ترکی، اولیورا سرمربی جدید تراکتورسازان از شدت ناراحتی دست خود را بر روی چشمانش قرار داد.
*از نکات جالب بر روی سکوها در این بازی این است که هیچ هواداری از تراکتوری ها در این بازی حضور ندارد و بیشتر از ده هزار نفر از هواداران نفت مسجد سلیمان استادیوم شهید بهنام محمدی را پر کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد