تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان از بازی تیمش ابراز رضایت کرد.



به گزارش "تک گل"، از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ، درخشان در مورد مساوی برابر صبا و عدم گلزنی تیمش گفت:

پرسپولیس امروز یک روز بزرگ را پشت سرگذاشت
فوتبال خوب را بازی کردیم ومن به این تیم افتخار می کنم و این را به صراحت می گویم که 90 دقیقه روی دروازه صبا بودیم.حریف دست و پا می زد که گل نخورد و شکست را نپذیرد.از بازیکنانم تشکر می کنم که خوب کار کردند.ما 20 فرصت داشتیم که گل بزنیم اما صبا فقط دفاع کرد.

باز هم می گویم به این تیم افتخار می کنم
وقتی پرسپولیس اینگونه بازی می‌کند حریف شایستگی این را دارد که با چنگ و دندان مقابل ما دفاع کند. اگر در این دیدار یک گل به ثمر می‌رساندیم بالای 3-4 گل به این تیم می‌زدیم. امروز قسمتی از فوتبال بود و باز هم تاکید می‌کنم به پرسپولیس افتخار می‌کنم که امروز خوب و منطقی بازی کرد.

تابع تصمیم باشگاه هستم
من در مورد شعارها فقط باید بگویم باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد، آنها بازی را می‌بینند و همه دیدند تیم ما فوتبال بازی کرد، با این حال هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع آن هستم.

هواداران کلاهشان را قاضی کنند
معمولا هواداران زمانی که تیمشان برنده نمی‌شود موضوعی را به عنوان سمبل بیان می‌کنند،  ولی امروز پرسپولیس از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشت و آنها دیدند ما چه بازی ارائه دادیم. هواداران باید خودشان با دیدن این بازی کلاهشان را قاضی کنند.
ادامه دارد

صبا اتوبوسی دفاع می کرد
درخشان در پاسخ به این سوال که وقتی پرسپولیس در بازی رفت توانسته بود دو بر صفر صبا را شکست بدهد، او مصاحبه کرده بود و گفته بود، پرسپولیس به دلیل ضعف صبا برنده شده و اینکه آیا امروز صبا قدرتمندتر بوده که پرسپولیس نتوانسته پیروز شود ،گفت آخر نفهمیدیم قدرت در حمله یا دفاع است. آیا صبا خیلی قدرتمند بود که با چنگ و دندان دفاع می‌کرد؟  ما تیمی بودیم که حمله می‌کرد و بهترین بازی را انجام می‌داد آیا این صبا بود که ما را در 18 قدم تسلیم کرده بود و سعی کردیم گل نخوریم؟این صبا بود که اتوبوسی دفاع می‌کرد تا گل نخورد بهترین بازیکن صبا دروازه‌بان این تیم بود که بسیاری از فرصت‌ها را مهار کرد. این همه فرصتی که تیم ما از دست داد را ندیدید، پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد پس چرا سوال حاشیه‌ای می‌پرسید.

پرسپولیس تیم برتر بود
پرسپولیس تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های گل بسیاری داشت ضمن اینکه ما امروز همه نفرات و ستاره‌های خود را در زمین داشتیم اما ضربات آخر تبدیل به گل نشد اما تیم ما بازی خوبی انجام داد.

صحبت های مسوولان روی بازیکنان تاثیر گذار است
فکر می‌کنم تغییر و تحولات زمان خودش را دارد و مطمئنا اگر در زمان خودش اقدامی شود، هر حرکتی تاثیرگذار خواهد بود. شاید الان خیلی از این مسائل و صحبت های دیگران روی بازیکن تاثیر بگذارد و بازیکن تمرکزش را از دست بدهد. با اینگونه اتفاقات بازیکن استرس دارد و عجله می‌کند و نگران است، این مسائل بی‌تاثیر نیست و باید از این وضعیت خارج شویم و پرسپولیس به آرامش برگردد.

آرامش ما را بهم می زنند
هر زمان که به آرامش می‌رسیم اتفاقی می‌افتد که این آرامش را برهم می‌زند اما امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

در آسیا دفاع مطلق نمی کنند
نگرانی من برای لیگ قهرمانان آسیا  گل شدن موقعیت‌های پرسپولیس است. وقتی یک تیم هر کاری انجام می‌دهد باید به گل برسد. امیدوارم در لیگ قهرمانان بدشانسی دست از سر ما بردارد.اما نوع بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با دیدارهای لیگ تفاوت دارد.تیم‌های داخلی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند برنده هستند، امروز واقعیت را دیدیم که تیم صبا با چنگ و دندان مقابل پرسپولیس بازی کرد، اگر صبا مثل پدیده بازی می‌کرد می‌توانست دوام بیاورد؟ قطعا این‌طور نیست. در آسیا اینگونه نیست که تیم‌ها بخواهند دفاعی بازی کنند. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بدشانسی نیاوریم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد