تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کرار به جمع بازیکنان استقلال برای بازی فردا اضافه شده است.



از سه مدعی 37 امتیازی لیگ که با یک برد سه امتیازی می‌ توانند 40 امتیازی شده و به رتبه اول جدول صعود کنند، تنها سپاهان در خانه خود بازی دارد اما استقلال در تبریز و فولاد در کرج باید به مصاف 2 تیم صنعتی گسترش فولاد و سایپا بروند. کار هر 2 سخت است به خصوص حریف تیم تبریزی یعنی استقلال که میزبانش برای بقا در لیگ‌برتر باید حتما امتیاز بگیرد. با شکست فولاد در مسابقه امروز مقابل سایپا استقلال بهترین فرصت را برای صدرنشینی به دست آورده است.

1. استقلال در بازی رفت، روز 17 شهریور در حضور 15 هزار تماشاگر با 3 گل آرش برهانی، امید ابراهیمی و محمد قاضی که حالا به تیم فولاد پیوسته است، گسترش فولاد را در تهران برد. آرش برهانی از گلزنان بازی رفت در بازی برابر تیم تبریزی محروم است. او هفته گذشته 3 کارته شد.

3. گسترش فولاد پارسال به لیگ‌برتر آمد. 2 تیم تا به حال 3 بار با هم بازی کرده اند. 2 برد و یک مساوی، 5 گل زده و یک گل خورده سهم تیم استقلال در این مدت است. گسترش فولاد در دو مسابقه سال گذشته با رسول خطیبی مقابل استقلال حاضر شده بود و در تهران تیم قلعه‌نویی را متوقف کرد.

4. امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال 4 سال پیش جانشین فراز کمالوند در تراکتورسازی شد. اتفاقی که باعث دلخوری شدید فراز از مربی فعلی استقلال شد. کمالوند حالا فرصتی به دست آورده تا پاسخ آن جابجایی نابهنگام و نه چندان منصفانه را به قلعه‌نویی بدهد.

5. جاسم کرار مهمترین سوژه این مسابقه حساس است. هافبک عراقی که از طرف کمیته انضباطی محروم شده بود، دوباره با یک حکم جدید از محرومیت تعلیق شده که این مجوز بازی او مقابل استقلال را صادر می‌ کند. کرار شاگرد محبوب فراز کمالوند است و این مربی را بسیار دوست دارد. تقابل او با فراز در شرایطی که گسترشی ها به هیچ وجه انتظار حضور وی را در ترکیب آبی‌پوشان نداشتند جالب خواهد بود.

6. با بازگشت کرار، سجاد شهباززاده که گلزن دوم لیگ است دوباره به خط حمله بازمی گردد و احتمالا با حضور عنایتی و بهنام برزای خط حمله استقلال شکل خواهد گرفت. در عین حال گسترش فولاد هم احتمالا خط حمله خود را با سه بازیکن خواهد بست؛ جابر انصاری، محمد ابراهیمی و لئوناردو پیمنتا.

7. ترکیب استقلال در مسابقه فردا احتمالا شامل این نفرات خواهد بود: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری (بهنام برزای)، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی

8. تیم گسترش فولاد با این ترکیب به زمین خواهد رفت: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، امید نظامی پور(رسول پیرزاده)، مصطفی اکرامی، محسن حسینی، دیه گو اولیویرا، مگنو باتیستا،  محمدامین درویشی، جابر انصاری، محمد ابراهیمی و لئوناردو پیمنتا. البته ترکیب گسترش حتما به نسبت بازی قبل تغییراتی خواهد داشت. فراز کمالوند بخصوص روی فشار آوردن به مدافعان استقلال برنامه ویژه ای دارد.

9. فراز کمالوند با حضور فیروز کریمی و فرهاد کاظمی در دوتیم قعرنشین ملوان و راه‌آهن، نیاز بیشتری به کسب امتیاز در مسابقه فردا دارد. اگر او حداقل امتیاز را مقابل آبی ها نگیرد، موقعیتش در تیم به خطر خواهد افتاد.

10. مصطفی اکرامی، مرتضی اسدی و محسن حسینی سه بازیکن گسترش هستند که سابقه شاگردی قلعه‌نویی را دارند. از بین این سه نفر مرتضی اسدی کاپیتان گسترش کشف قلعه‌نویی است. او در زمان حضور امیر در برق تهران به فوتبال ایران معرفی شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد