تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در آسیا گلزنی کنم ، شادی گل خاصی رو انجام میدم.



به گزارش "تک گل"، بنگر که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سپاهان و نیز حضور در جمع 5 بازیکن برتر آسیا را در کارنامه اش دارد حضور در چنین رقابت هایی را فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی های پرسپولیس و بازیکنانش دانست. بنگر در گفت و گو با ورزش سه درباره شرایط تیمش پیش از بازی با لخویا گفت: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. کاملا مهیایی رقابت با تیم لخویا هستیم و باید گام اول را محکم برداریم و با تمرکز بیشتر وارد زمین شد. کسب نتیجه در اولین دیدار اهمیت زیادی دارد بازیکنان ما کاملا به این مسائل واقف هستند.

مدافع پرسپولیس درباره خاطرات خوبش در آسیا که منجر به حضورش در جمع 5 بازیکن برتر این قاره شد اینطور توضیح داد: به هر حال آنجا بازی ها کاملا کارشناسی و آنالیز می شود و مثل اینجا نیست که هر کس بشیند و نظر خودش را بدهد. بازی لیگ قهرمانان آسیا فرصت خوبی است تا توانایی هایمان نشان دهیم.

محسن بنگر در مورد تقابلش با مهاجمان حرفه ای تیم لخویا گفت: به هر حال کار سختی خواهیم داشت. باید کاملا با احتیاط و با تمرکز بالا مقابلش شان قرار بگیریم. بازیکنانی در ترکیب لخویا به میدان می روند که از نظر قیمت قابل قیاس با تیم ما نیستند و همگی باید با بازیکنان میلیون دلاری جذب این تیم شوند. شما امکانات ما را در قیاس با آنها نمی توانید مقایسه کنید ادما ما نشان خواهیم داد از نظر فنی چیزی از حریف کم نداریم و محکوم به پیروزی هستیم.

بنگر در پایان در پاسخ به شادی گل احتمالی اش گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در ابتدا مانع گلزنی حریف شوم و اگر فرصتی هم پیش بیاید از آن استفاده خواهم کرد. خیلی دوست داشتم حریف اماراتی بود تا بعد از گل احتمالی ام نام خلیج فارس زیر پیراهنم به آنها نشان دهم اما اگر در این بازی مقابل لخویا گل بزنم شادی گل ویژه ای خواهم داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد