تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان از مسئولان پرسپولیس خواست بگذارند تمرکز بازیکنان حفظ شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، حمید درخشان با تکرار حرف هایش پیش از بازی صبا که اعلام کرده بود نام بردن از گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در این مقطع اشتباه است گفت: در این مقطع حساس که تیم روند خوبی از نطر بازی دارد همه باید تلاش کنند تیم در نهایت تمرکز به کار خود ادامه دهد.پرسپولیس در 4 بازی گذشته حداقل از بعد بازی چیزی از حریفان خود کم نداشته. در بازی با ذوب و ملوان به هیچ وجه شایسته شکست نبودیم و هیچ کس نمی تواند منکر این قضیه بشود. در بازی پدیده در عین شایستگی از یکی از موقعیت ها استفاده کردیم و پیروز شدیم و درنهایت در بازی صبا اسیر بدشانسی شدیم.بدشانسی، بدشانسی و بدنشانسی این تنها چیزی است که می توانم در مورد نتایج پرسپولیس به کار ببرم.

درخشان در ادامه درباره گزینه های جانشین خود گفت: چرا زمانی که تیم روند خوبی دارد چنین بحث هایی مطرح می شود آیا تیم بد بازی می کند؟ بگذارند تیم در نهایت آرامش و تمرکز خواسته هواداران که برد است را به دست بیاورد.

درخشان در ادامه در مورد بازی حساس تیمش برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برابر یک تیم اروپایی بازی داریم تیمی که 14 بازیکن خارجی تابعه قطر دارد و 4 بازیکن هم خارجی گرفته است. به هیچ وجه کار آسانی نداریم شرایط این دیدار و حساسیت آن را به بازیکنانم منتقل کردم و مطمئنا با آمادگی کامل به مصاف لخویا می رویم.

وی با دعوت از هواداران پرسپولیس به استادیوم آزادی گفت: حضور آنها انگیزه آنها را برای برد بیشتر می کند وما را در مسیر برد قرار خواهد داد.

درخشان با رد شایعه استعفایش در پایان این دیدار گفت: مگر من قرار است مجانی برای پرسپولیس کار کنم؟ تیمی را تحویل گرفتم که انگیزه برد نداشت. اما همانطور که در بازی با صبا دیدید تیم حریف را ناچار به عقب نشینی به محوطه جریمه شان کردیم. نمی دانم این شایعه را از کجا آورده اند؟ من برای این تیم زحمت کشیده ام. تیمی که هجومی و اینقدر با زحمت بازی می کند ثمره تلاش صبح و ظهر و شبانه من است. تنها مشکل ما این بود که تیم گل نمی زند.

وی ادامه داد: این طبیعت فوتبال است تیمی مثل رئال مادرید هم ممکن است در یک بازی توپ هایش درون دروازه نرود. این دلیل بر بد بودن وزارت ورزش نیست . یک روز هم گره باز می شود و توپ ها وارد دروازه می شود.

وی تاکید کرد: حرفم این است و باز هم تکرار می کنم ما نیاز به آرامش داریم .حمید درخشان هم نباشد و کس دیگری را بیاوردند و شرایط همین طور باشد مسلما او هم نمی تواند نتیجه بگیرد.همه باید کمک کنند تا  این خان را پشت سر بگذاریم .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد