تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سوشا مکانی این برد را به تمام هواداران پرسپولیس تقدیم کرد.



به گزارش "تک گل"، سوشا مکانی در پایان بازی با لخویا به به خبرنگاران گفت:به همه کسانی که ما را تنها نگذاشتند خسته نباشید می گویم. البته باید بگویم هواداران را چند وقتی اذیت کرده بودیم اما ما را تنها نگذاشتند.خوشحالم که توپ هایمان داخل گل رفت. یک روز هم توپ داخل دروازه نمی رود اما خوشحالم امروز بردیم. این هدیه ما به هواداران بود تا در بازی های بعدی خوب باشیم.

دروازه بان تیم پرسپولیس در باره شروع خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما در لیگ هم همین طور هستیم اما فرصت هایمان گل نمی شود. لخویا تیم قدرتمندی است.

مکانی در خصوص درگیری که در بازی به وجود آمد، عنوان کرد: بالاخره این مشکل تیم های ایرانی با تیم های عربی است. من دوست نداشتم وارد جنگ روانی لخویایی ها شویم که بعد از خوردن گل ها می خواستند بازی را به این سمت ببرند.

او در پایان گفت: من دست تک تک هواداران را می بوسم. برای ما یک دنیا ارزش دارد که هوادار راضی به خانه رفت. در بازی های بعدی هم همین را می خواهیم

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد