تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ،  دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: اگر استقلالي‌ها به حکم دو جلسه محروميت جاسم کرار اعتراض نمي‌کردند محروميت او افزايش پيدا نمي‌کرد.



حسین عبداللهی در خصوص صحبت‌های جاسم کرار که علیه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال مصاحبه کرده بود، اظهار داشت: من این مصاحبه را نخواندم. اجازه بدهید پس از مطالعه آن در جلسه کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی کنیم اما اگر جاسم کرار از ادبیات خوبی استفاده نکرده باشد تخلف دیگری مرتکب شده و قطعا به آن رسیدگی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه کرار اعلام کرده دیگر به ایران نخواهد آمد، تصریح کرد: چه او باشد چه نباشد ما به این مسئله قطعا رسیدگی خواهیم کرد. او فعلا تحت قرارداد با باشگاه استقلال است و طبق آیین‌نامه هم با اینگونه مصاحبه‌ها برخورد خواهیم کرد. البته انتظار هم نداریم که اگر ما کاری انجام می‌دهیم به ما جایزه بدهند اما توقع اینقدر بی‌مهری هم نداریم.

دبیر کمیته انضباطی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه استقلال نسبت به افزایش محرومیت جاسم کرار معترض شدند، تأکید کرد: اگر استقلالی‌ها اعتراض نمی‌کردند جاسم کرار همان دو جلسه محرومیتش را سپری می‌کرد اما پس از اینکه استقلالی‌ها اعتراض کردند درخواست رسیدگی ویژه به این مسئله شد و حسن‌زاده هم طبق اختیاراتش محرومیت او را معلق کرد که پس از آن ما روز شنبه جلسه‌ای را برگزار کردیم و مدارک و مستندات باشگاه استقلال را مورد بررسی قرار دادیم که باعث شد محرومیت او تشدید شود و به سه جلسه افزایش یابد.

عبداللهی در مورد اینکه محرومیت جاسم کرار چگونه خواهد بود، گفت: جاسم کرار در بازی مقابل پیکان محرومیت کارت قرمز خود را سپری کرد و از این هفته به بعد سه جلسه محرومیتش را باید سپری کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد