تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس از شرایط پرسپولیس پس از برد مقابل لخویا می گوید.



به گزارش "تک گل" درخشان گفت: شرایط نسبتا خوبی داریم امیدوارم در این فضای بهتر نتایج بهتری هم کسب کنیم.

درخشان ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و نباید فکر کنیم قله را فتح کرده ایم هنوز 5 بازی در لیگ قهرمانان باقی است و باید تلاش کنیم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

او در پاسخ به سوالی درباره تیم بنیادکار گفت: قبلا با بنیادکار در دبی بازی کرده ایم و این تیم را شکست داده ایم. امروز فیلم بازی بنیادکار و النصر به دست رسیده و به نظر من حتما تیم خوبی بوده که توانسته با النصر عربستان مساوی کند. ما برای انجام دادن یک بازی خوب و محکم به ازبکستان خواهیم رفت و نتیهج قابل پیش بینی نیست.

سرمربی پرسپولس به تقدیر از پیشکسوتان باشگاه پرداخت و گفت: از آنهایی که به ورزشگاه و رختکن آمدند متشکرم.

سرمربی پرسپولیس در این گفت و گو در پاسخ به سوالی درباره پیام صادقیان هم گفت: پیام صادقیان تا زمانی که شرایط حضور 90 دقیقه ای در میدان را پیدا نکند، در ترکیب حضور نخواهد داشت و او باید تلاشش را بیشتر کند.

آخرین سوال خبرنگاران هم از درخشان درباره درگیری مهرداد کفشگری و حمیدرضا علی عسگری بود و او اینطور پاسخ داد: فوتبال یک بازی فیزیکی است که برخورد و درگیری در آن وجود دارد. اما به نظر من رسانه ها نباید این چیزها را بزرگ کنند و بیش از آن به آن بها بدهند. این مساله ای بود که به هر حال پیش آمده و مساله مهمی نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد