تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه بان استقلال اظهار کرد بدون کرار افت نمی کنیم و استقلال راه پیشرفت را ادامه خواهد داد.



تعطیلات 15 روز تیم ها را بلاتکلیف می‌ کند
من خودم با این حرف موافقم که تعطیلات 15 روزه لیگ باعث می‌ شود بازیکنان فرسوده شوند و همچنین تیم ها را بلاتکلیف می‌کند. اگر شما دقت کنید در این 15 روز نه می‌ شود تمرین سخت کرد، نه بدنسازی و نه هیچ کار خاص دیگری چون فرصت کوتاه است. این تعطیلات مطمئنا به شرایط تیم ها ضرر می‌ زند و حالا اگر تیمی لیگ را خوب یا بد شروع کند، به نظر من یک بخشی از آن شانسی است.

در اروپا هیچ وقت لیگ تعطیل نمی‌ شود
شما اگر فوتبال اروپا را نگاه کنید، در آنجا هیچ وقت لیگ کشورشان به خاطر لیگ قهرمانان اروپا تعطیل نمی‌ شود. این در شرایطی است که آنها در جام های بیشتری هم بازی می‌ کنند، اما متاسفانه هیچ چیز در فوتبال ما با آنها قابل مقایسه نیست و بنابراین اصلا نمی‌ شود، فوتبال اروپا را ملاک قرار داد.

ما از بزرگترهایمان فوتبال حرفه ای را یاد گرفتیم
در مورد اینکه می‌ گویند که بازیکنان ما حرفه ای نیستند و به همین دلیل نمی‌ توانند به صورت فشرده بازی کنند باید بگویم که این موضوع به تربیت بازیکنان ربط دارد. ما خودمان زندگی حرفه ای را از بازیکنان بزرگی یاد گرفتیم که لژیونر شده بودند و بعد برگشته بودند به ایران. ما از این بازیکنان یاد گرفتیم که چطور زندگی کنیم تا عمر فوتبالی مان بیشتر شود. اما الان این شرایط وجود ندارد چون ما مدت هاست بازیکن لژیونری به اروپا ندادیم. من فکر می‌ کنم تربیت بازیکنان باید از مدارس فوتبال شروع شود.

همیشه در مورد استقلال پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است
من دوست ندارم در مورد صحبت هایی که از حمایت از استقلال حکایت دارد، صحبت کنم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و همیشه این حرف و حدیث ها در موردش زیاد است. به همین دلیل اگر به این مساله دامن نزنیم بهتر است.

باشگاه بهترین تصمیم را راجع به جاسم کرار می‌ گیرد
در حیطه وظایف من نیست که در مورد جاسم کرار صحبت کنم. به هر حال استقلال یک باشگاه است و معاون حقوقی دارد، قطعا آنها بهترین تصمیم را در مورد کرار می‌ گیرند. ما هم باید تلاش کنیم که در نبود او نتایج مان افت نکند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد