تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان بعد از بازی از منتقدان گله کرد و گفت: منتقدان شاید خواب بوده اند و بازی خوب ما برابر بنیادکار را ندیده اند.




به گزارش "تک گل" ، حمید درخشان پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به کشورمان در خصوص وضعیت این تیم بعد از دو برد آسیایی گفت: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس خوب است همانطور که وضعیت تیم‌های رقیب‌مان خوب است و دیروز هم دیدید که بازی سنگین و پرفشاری را انجام دادیم اما در مجموع توانستیم بازی را کنترل کنیم و گرفتن 3 امتیاز مهم بود که گرفتیم و از طرف دیگر خیلی سال بود که پرسپولیس در ازبکستان برنده نشده بود که خوشبختانه دیروز طلسم این مسئله را هم شکستیم و مقتدرانه بازی کردیم و در زمین پرتلاش‌ ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: دیروز فکورانه و منطقی بازی کردیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و خوشحالم که آنها را شاد کردیم اما حالا کار مان تمام نشده چرا که بازی با النصر عربستان را در پیش داریم و من باز‌ی‌های این تیم را دیده‌ام که از دو تیم دیگر هم‌گروه‌ ما بهتر بازی می‌کند اما امیدوارم که 3 امتیاز آن بازی را هم بگیریم تا بتوانیم به دور بعد این رقابت‌ها صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به دنبال پیروزی مقابل النصر عربستان هستیم تا در واقع بتوانیم در دور رفت خیال خودمان را راحت کنیم اما کار سختی مقابل این تیم در عربستان داریم چرا که تیم النصر را یک تیم بسیار قوی دیده‌ام.

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا نحوه بازی‌ کردن پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا می‌تواند هواداران این تیم را به بازی‌های خوبی در لیگ برتر هم امیدوار کند، خاطرنشان کرد: این مسئله قابل مقایسه نیست چرا که در لیگ برتر تیم‌ها بسته‌تر بازی می‌کنند و ما مقابل آنها کار سختی در پیش داریم اما تیم‌ها در آسیا فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل ما راحت‌تر می‌توانیم مقابل این تیم‌ها بازی کنیم و به همین دلیل کار ما در لیگ سخت می‌شود.

وی در مورد وضعیت مهدی طارمی که دیروز در بازی مقابل بنیادکار مصدوم شده بود، اظهار داشت: طارمی مشکل خاصی ندارد و دیروز هم یک مشکل عضلانی داشت که خوشبختانه مرتفع شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد برخی از رسانه‌ها که عنوان کرده بودند برد پرسپولیس مقابل بنیادکار با فوتبال کی‌روشی به دست آمده بود، گفت: شاید اینها خواب بودند و بازی را ندیدند چرا که ما یک بازی خوب انجام دادیم و منطقی بازی کردم و در نهایت هم برنده شدیم.

وی در مورد آنالیز تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه 90 هم که در آن عنوان شده بود نتایج خوب پرسپولیس مربوط به عملکرد مناسب محمد نوری و فرناندو گابریل است، تصریح کرد: بازی‌های خوب پرسپولیس نه به خاطر گابریل است و نه نوری و این قدرت تیمی ما است که با دستورات سرمربی بازی می‌کند و منطقی و حساب شده به میدان می‌رویم و برای همین است که موفق می‌شویم.

درخشان درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در لیگ برتر به تعویق نیفتد، افزود: من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که با باشگاه پرسپولیس همکاری کند و اینجا باید به ما کمک شود چرا که حدود 10 هزار کیلومتر راه در پیش داریم و این مسافت زیاد به تیم ما فشار زیادی وارد می‌کند و بازی‌هایمان در آسیا هم سنگین هستند و امیدوارم که به پرسپولیس کمک کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد