تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بنگر اظهار امیدواری کرد که در عربستان بازی سوم را هم تیم پرسپولیس با پیروزی پشت سر گذارد و کار را یکسره کنند.



محسن بنگر در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مزدش را هم با گلی که زدیم گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم و یک گل هم پیش بودیم، مجبور بودیم در نیمه دوم دفاع کنیم، البته مهم این بود که 3 امتیاز را کسب کنیم. واقعاً‌ فقط مهم کسب 3 امتیاز بود حالا با چه سیستم و روشی، اهمیت نداشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی آینده تیمش با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار سختی در عربستان داریم اما امیدوارم بازی بعد را هم برنده باشیم و با 3 امتیاز آن بازی کار صعودمان به مرحله بعد را یکسره کنیم.

بنگر در واکنش به این موضوع که آیا می‌داند پرسپولیس دست به رکوردشکنی زده و اولین تیم باشگاهی ایرانی است که در ازبکستان به پیروزی رسیده است، گفت: ما به رکورد توجه نداریم و اصلاً به این موضوع نگاه نکردیم که اولین تیم ایرانی هستیم که در ازبکستان و مقابل تیم‌های این کشور به پیروزی می‌رسیم. ما فقط بازی خودمان را انجام دادیم و برنده شدیم.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ هم این درخشش را داشته باشد، اظهار داشت:‌ ما در لیگ هم مثل آسیا بازی می‌کنیم اما فقط بدشانسی می‌آوریم و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد