تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" بازی با فشار و هجوم لوکوموتیو میزبان آغاز شد تا اینکه در دقیقه 7 تورایف پاس زیبایی برای زوتيوف انداخت که از پشت محوطه جریمه در حالی که هیچ یک از مدافعان او را مهار نکرده بودند و فقط نظاره گر او بودند ضربه ای به گوش دروازه سلیمی زد تا آن ضربه به اولین گل مسابقه تبدیل شد و لوکوموتیو یک بر صفر از فولاد خوزستان جلو افتاد.

در دقیقه 13 هم یک موقعیت خطرناک دیگر بدست آوردند که مساریچ آن را برگرداند و در ضد حمله آن اولین موقعیت خطرناک فولاد را شاهد بودیم که سانتر از جناح چپ را نانگ با ضربه سر به دروازه حریف زد که دروازه بان آنها به شکل فوق العاده ای آن را مهار کرد.

بازی با شرایطی مساوی ادامه پیدا میکرد اما فولاد کمی فشار بیشتری می آورد تا این که در دقیقه 30 بازی مهدی شریفات دچار مصدومیت شد و سرش شروع به خونریزی کرد.در اولین حمله بعد از مصدومیت شریفات کاپیتان مهرداد جماعتی با ضربه ای به گوش دروازه حساب کار را یک بر یک کرد و بازی را به تساوی کشاند.بعد از گل مساوی بازی زیبایی را شاهد  بودیم و دو تیم بازی هجومی ارائه دادند اما بازی با همان نتیجه 1بر1 به تساوی رسید.


در نیمه دوم تا دقیقه 60 بازی بازی پایاپایی را شاهد بودیم و موقعیت هایی نیز هر دو تیم بر روی دروازه های حریف به وجود آوردند اما رفته رفته از دقیقه 60 به بعد فشار تیم میزبان بیشتر و بیشتر شد تا در دقیقه 71 شاهد صربه ایستگاهی برای تیم لوکوموتیو بودیم که ضربه ایستگاهی بازیکنان لوکوموتیو، از پشت محوطه جریمه نواخته شد که شوت بازیکن ازبکستانی را علی سلیمی مهار کرد.

یک دقیقه بعد از آن فولادی ها واکنش نشان دادند و شوت محکم بازیکنان تیم فولاد در محوطه جریمه را دروازه بان لوکوموتیو به کرنر فرستاد.

و در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد