تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ادینهو که در بازی روز گذشته برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد، اظهار کرد دروازه بان پرسپولیس مانع گلزنی او شده است.




سوشا مکانی عالی بود

در بازی با پرسپولیس 2 تا شوت زدم که بیرون رفت و یک بار هم دروازه بان پرسپولیس شوتم را گرفت. واقعا در این بازی سوشا مکانی عالی کار کرد و اگر او نبود خودم به تنهایی می توانستم 3 گل بزنم.

تراکتور عالی بازی کرد

تراکتور در این بازی عالی کار کرد و هر یازده بازیکن تیم در زمین با تمرکز بازی کردند. ما هم در دفاع و هم خط حمله عالی کار کردیم و اگر همین بازی جلوی پرسپولیس برابر راه آهن انجام دهیم می توانیم پیروز شویم و در هر بازی باید همین طور کار کنیم.

برخوردها طبیعی بود

بازی پرسپولیس و تراکتور بزرگی بود و به همین دلیل برخورد و درگیری عادی و طبیعی بود. به هر حال فوتبال همین است و برخورد بوجود می آید. این بازی تمام شد و باید به فکر بازی های بعدی باشیم و دوست ندارن زیاد وارد این مسائل شوم.

پنجشنبه به صدر برمی گردیم

ما در حال حاضر یک امتیاز با تیم اول جدول اختلاف داریم و اگر همین بازی عالی را در بازی های دیگر انجام دهیم دوباره صدر نشین می شویم. ما پنجشنبه به صدر جدول برمی گردیم و با شکست راه آهن 3 امتیاز را می گیریم.

شهباززاده می تواند دوم شود

در بازی با پرسپولیس شانس نداشتم اما در بازی با راه آهن سعی می کنم گل بزنم تا بتوانم در کورس گلزنان بالاتر قرار بگیرم. هر چه زودتر خودم را آقای گل می کنم و اجازه نمی دهم شهباززاده به من برسد و او می تواند در جدول دوم شود.

دعا می کنیم استقلال و نفت مساوی شود

دوست دارم بازی پنجشنبه استقلال و راه آهن مساوی شود و این نتیجه برای ما عالی است و دعا می کنم بازی این دو تیم مساوی شود! ما صدرنشین می شویم و می توانیم بالای جدول را حفظ کنیم.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد