تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه‌بان پرسپولیس می‌‌گوید که نسبت به نیم فصل اول پیشرفتی نکرده بلکه تازه خودش شده است.



تازه خودم شده ام

نمی‌توانید در مورد عملکرد من بگویید که من نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کرده ام. من تازه خودم شده ام و توانسته ام آن چیزی که همه از من انتظار دارند در زمین پیاده کنم. واقعا از این مساله خوشحالم چون نیم فصل اول خیلی اذیت شدم.

می‌ توانم بهتر از این ها شوم

من می‌ توانم خیلی بهتر از این ها شوم، شاید تا حالا توانسته باشم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم. اما انتظاری که از خودم دارم خیلی بالاتر از این حرف ها است. قطعا هر کس خودش را بهتر از هر کسی می‌ شناسد و من هم می‌ دانم که می‌ توانم خیلی بهتر از این عمل کنم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

باید بهترین دروازه بان آسیا بشوم

انتظاری که از خودم دارم این است که روزی بهترین دروازه‌بان آسیا بشوم و فکر می‌ کنم با تمرینات بیشتر و تمرکزی که می‌ گذارم می‌ توانم روزی به این مساله برسم. مطمئن باشید انسان به هر جا که دوست دارد، می‌ تواند برسد و فقط باید برای آن برنامه ریزی کند.

کی‌روش بازی های من را می‌ بیند

من خیلی وقت پیش پاسپورتم را به فدراسیون فوتبال تحویل دادم و حالا نمی‌ دانم که آیا به تیم‌ملی دعوت می‌شوم یا نه. اما چیزی که مشخص است این است که آقای کی‌روش و کادرفنی تیم‌ملی حتما بازی های من را می‌بینند و اگر همین طور به روند رو به رشدم ادامه دهم می‌ توانم به تیم‌ملی کمک کنم.

فقط در تیم‌ملی بودن خوشحالم نمی‌کند

هدف من خیلی فراتر از حضور صرف در تیم‌ملی است و اینکه فقط در اردوها حضور داشته باشم من را راضی نمی‌کند. من دوست دارم در تیم‌ملی هم مثل پرسپولیس مثمرثمر باشم و فقط وقتی خوشحال می‌ شوم که بتوانم به تیم‌ملی ایران کمک کنم.

پرسپولیس حالا یک تیم شده است

دلیل اینکه پرسپولیس در آسیا بازی های متفاوتی را نسبت به لیگ ارائه می‌ دهند این است که هر بازیکن تلاش می‌ کند بهترین عملکردش را در زمین بازی ارائه بدهد. این موضوع بسیار مهم است حالا پرسپولیس یک تیم شده است و همه بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس هر چیزی که در زمین دارند می‌ گذارند و این برای ما خیلی مهم است.

یادتان باشد گروه پرسپولیس گروه مرگ بود

یادتان باشد این پرسپولیسی که الان همه حریفانش را در آسیا شکست می‌ دهد، همان تیمی است که بعد از اعلام قرعه کشی همه کارشناسان آن را گروه مرگ نامیدند. هرتیمی که در گروه ما است در کشورش صدرنشین لیگ است. این کار بزرگ ما را بیشتر نشان می‌ دهد اما هنوز چیزی تمام نشده و ما باید تا آخر با همین قدرت به کارمان ادامه دهیم تا یک نام بزرگ از پرسپولیس را در آسیا بجا بگذارید. بازی سختی مقابل النصر داریم ولی هیچ تیمی نمی‌ تواند ما را متوقف کند.



 سوشا مکاني با شروع نيم فصل دوم يک دروازه‌بان متفاوت نسبت به نيم فصل اول نشان داده، اما اوج عملکرد او در ليگ قهرمانان آسيا و بازي با تراکتورسازي در هفته 22 بوده که باعث شده اين دروازه‌بان حالا به يک بازيکن تاثيرگذار در پرسپوليس تبديل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد