تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گسترش فولاد در تبریز موفق شد با نتیجه 3-1 تیم فولاد خوزستان را شکست دهد.

 



هفته بیست و سوم لیگ برتر
ساعت 15:30 روز پنج شنبه 21 اسفند
ورزشگاه بنیان دیزل (هزار نفر تماشاگر)
داور: تورج حق وردی
بهترین بازیکن میدان: جابر انصاری

نیمه اول

گسترش فولاد بازی را هجومی آغاز کرد و جابر انصاری در دقیقه 9 بازی با یک فرار عالی وارد محوطه جریمه فولاد شد و با یک شوت بغل پای دقیق موفق به گشودن دروازه این تیم شد. در ادامه گسترش بازهم دست به حمله زد و محمد امین درویشی در دقیقه 15 از فاصله سی متری دروازه فولاد را هدف گرفت که شوت وی را سلیمی مهار کرد.
دقیقه 25 بازی روی یک کار ترکیبی پاس ابراهیمی به انصاری رسید که شوت وی را دروازه بان فولاد در اختیار گرفت. دقیقه 35 بازی با خطایی که بدرلو روی درویشی انجام داد گسترش صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مگنو باتیستا در دقیقه 37 به گل تبدیل کرد تا حاصل کار 2-0 به سود گسترش شود. پس از این گل اتفاق خاصی در بازی رخ نداد و بازی در نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود گسترش به پایان رسید.

نیمه دوم

فولاد نیمه دوم را برای جبران نتیجه هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 اولین موقعیت گل این تیم با شوت نوک پای شریفات به سمت دروازه گسترش همراه بود که حاصلی برای این تیم نداشت. در دقیقه 59 از روی ضربه کرنر آل نعمه با یک ضربه سر دروازه گسترش را به شدت تهدید کرد که مرتضی اسدی توپ را از خط دروازه بیرون کشید. در دقیقه 63 جابر انصاری با یک شوت روی پا دروازه گسترش را هدف گرفت که شوت وی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 65 بازی گل سوم گسترش را به همراه داشت، جابر انصاری با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه سلیمی را برای سومین بار باز کرده ونتیجه را 3-0 به سود گسترش کند.
در دقیقه 66 روی نفوذ شریفات به محوطه جریمه و خطای ابراهیمی فولاد صحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مهدی بدرلو با یک شوت چیپ به تیرک دروازه زد. در دقیقه 72 بازی فولاد با شوت زیبای قاضی که در شلوغی خط دفاعی گسترش زده شد موفق به جبران یکی از سه گل خورده تیمش شد. پس از این گل فولاد چند حمله روی دروازه گستر انجام داد که حاصلی در پی نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به سود گسترش به پایان رسید تا این تیم کمی از قعر جدول فاصله بگیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد