تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان از وضعیت بازی در مسجد سلیمان ابراز نارضایتی کرد و گفت متاسفم برای تیم هایی که برای گرفتن 3 امتیاز حاضر به مرگ بازیکن حریف هستند.



به گزارش "تک گل" ، حمید درخشان بعد از تمرین جمعه تیمش در جمع خبرنگاران درباره شرایط بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و شرایط طوری بود که خجالت می‌کشم در جمع شما بیان کنم. فوتبال ما باید برای خود متاسف باشد که تیم‌ها برای گرفتن سه امتیاز راضی به مرگ بازیکنی باشند. تاکنون دو عمل جراحی روی گابریل انجام شده است. کسی که با آرنج به پیشانی گابریل می‌زند، برای یک لحظه خود را به جای او بگذارد تا ببیند چه حسی به آدم دست می‌دهد.

وی همچنین افزود: فغانی به ما بگوید چرا به بازیکن خاطی نه کارتی می‌دهد و نه اخطاری برای او در نظر می‌گیرد. چه کسی جوابگوی مصدومیت گابریل است؟ سازمان لیگ کجاست که ببیند سر ما چه بلاهایی آورده‌اند؟ در این بازی سنگ، ترقه و ناسزا بود که به سمت ما سرازیر می‌شد. در بازی با استقلال تماشاگران ما یک ترقه پرتاب کردند که بلافاصله تماشاگران را محروم کردند. کجاست عدالت آقایان؟ از همین جا از آقایان تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره سکوت خبری تاج و حسن‌زاده اظهار کرد: من که نباید جوابگوی آنها باشم. اگر چه صحبتی هم می‌کردم دردی از ما را دوا نمی‌کرد. همان طوری که می‌خواستند پرسپولیس تضعیف شود به خواسته‌شان رسیدند. ای کاش می‌آمدند و می‌دیدند که در آن بازی چه بر سرمان آوردند.

درخشان درباره بازی با النصر خاطرنشان کرد: چهار بازی است که در خارج از خانه به میدان می‌رویم و کسی نیست شرایط ما را درک کند. بنا بر این شرایط خوبی نداریم. در نهایت هم می‌گویم بعد از این همه مسافرت به شهرهای مختلف نتیجه‌ای بهتر از این عایدمان نمی‌شود. ما گل اول در بازی با نفت مسجد سلیمان را به این دلیل خوردیم که تماشاگران مسجدسلیمان با سنگ به پای بابک حاتمی زدند و او هم از ادامه راه باز ایستاد. چرا به خاطر سه امتیاز این کارها را می‌کنند؟

وی با اشاره به این که امتیاز گرفتن از این پرسپولیس هم افتخار است، اظهار کرد: به آن آقایی که در نشست خبری ادعا می‌کرد امتیاز گرفتن از پرسپولیس بر خلاف تصورش سخت بود، باید بگویم که شما شانس آوردید که با این پرسپولیس رو به رو شدید. ما چه در صدر و چه در قعر جدول باشیم، همیشه با قدرت بازی می‌کنیم. در این بازی بدترین ناسزاها را که از گفتن‌شان شرم دارم به ما گفتند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این که چرا از ادامه بازی انصراف ندادید، عنوان کرد: با چشمانم دیدم که چه بلایی بر سر تیم ما آوردند. واقعا شرایط سختی بود. متاسفانه این اختیار را ندارم که تیم را از زمین بازی بیرون بکشم. از آقایان خواهش می‌کنم برای آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

درخشان درباره بلندگویی که وارد ورزشگاه شده بود، گفت: خیلی جالب بود که به ما می‌گفتند که بیانیه‌ای را قبل از بازی بخوانیم. نه به آن الفاظ رکیکی که به ما نسبت می‌دادند و نه به آن بیانیه! من خیلی شرمنده هستم و دوستان جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتند.

وی درباره آسیب‌دیدگی گابریل گفت: او به بازی با النصر نمی‌رسد و این جای تاسف دارد. ما هر روزی که می‌گذرد دو بازیکن‌مان را از دست می‌دهیم. چه بدبختی‌هایی که نکشیدیم تا تیم‌مان هماهنگ شود اما آقایان با برنامه‌ریز‌ی‌شان تیم ما را از هم می‌پاشند. از آن دوستانی که ادعا می‌کنند می‌خواهند به ما کمک کنند، خواهش می‌کنم که به جای آن که به ما کمک کنند، ما را اذیت نکنند.

سرمربی سرخپوشان درباره این که در بازی با النصر چه تاکتیکی را به کار خواهند گرفت، اظهار کرد: آن دو بازی که بردیم شامل شرایط فعلی‌مان نمی‌شد. ما بازیکن طراحمان را از دست دادیم. بازیکنانمان تازه به هماهنگی رسیده بودند که دوباره به روز نخست بازگشتیم. من الان دغدغه این را دارم در بازی با النصر آن هم زیر آن فشار شدید بازی‌های آسیایی چه تاکتیکی را انتخاب کنم. این بازی پنجمین بازی خارج از خانه ما خواهد بود. مگر بازیکن چقدر تحمل دارد که این همه فشار را تحمل کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد