تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نوری (کاپیتان پرسپولیس) امیدوار است پرسپولیس در عربستان با کسب پیروزی به تهران بازگردد.




به گزارش "تک گل" ، محمد نوری درباره تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل محرومیت در این بازی نبودم اما آن چیزی که از بچه‌ها شنیدم واقعا شرایط در آنجا سخت بود. تیم ما علی رغم بازی خوبی که به نمایش گذاشت، نتوانست سه امتیاز را بگیرد. با این حال همه چیز را فراموش و روی بازی با النصر تمرکز کرده‌ایم.

وی افزود: متاسفانه گابریل در دیدار با مقابل نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و نمی‌تواند ما را همراهی کند. او یکی از بازیکنان خوب ما بود که در تیم با بازیکنان هماهنگ شده بود. وقتی گابریل در زمین بازی می‌کرد، هماهنگی خوبی میان ها‌فبک‌ها و مهاجمان ایجاد می‌شد. برای این بازیکن آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر به میادین بازگردد.

نوری در پاسخ به این سوال که چقدر تیم النصر را می‌شناسد، گفت: این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ و شناخت خوبی از آن داریم. النصر یکی از تیم‌های خوب عربستانی است. در ورزشگاه ملک فهد دو بار بازی کرده و می‌دانم بازی کردن در آنجا چقدر سخت است. با این حال امیدوارم بتوانیم با شکست النصر دست پر به تهران برگردیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم با گلزنی یک هدیه خوب به هواداران بدهم.

ها‌فبک پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شانس صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا را دارد یا خیر، گفت: ابتدا باید تلاش کنیم تا از گروهمان صعود کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد شرایط فرق می‌کند و می‌توانیم درباره آینده صحبت کنیم. امیدوارم پس از بازگشت به تهران شرایطمان در لیگ هم بهتر شود و با شکست راه‌آهن سال 94 را با پیروزی آغاز کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد