تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علي سامره مهاجم سابق استقلال که پس از اتمام فوتبالش شوخ طبع تر شده است اين بار با منصوريان شوخي مي کند و مي گويد: هر وقت ما منصوريان را ديديم دنبال مواد کاشت مو بود!



سامره در گفت و گویی گفت: وقتی کسی ستاره می شود معلوم است که در زمینه نظم و انضباط و برنامه ریزی، ارتباط عمومی و هوش قطعا نسبت به بقیه برتری دارد.

او ادامه داد: اگر بخواهم به طور کلی در مورد علی منصوریان حرف بزنم باید بگویم که هر کسی که روزی بزرگ می شود. یک سری از فاکتورهایش نسبت به بقیه پررنگ تر است. مثلا رعایت نظم، برنامه ریزی، ارتباط عمومی و در کل کارهایی که یک آدم عادی جواب نمی دهد. همیشه در ایران اینطوری است که هر کس می‌ خواهد کار مربیگری را شروع کند با خودش می‌ گوید به امید خدا جلو می‌ رویم تا ببینیم چطور می‌ شود؛ اما منصوریان با برنامه کارش را شروع کرد و وقتی اوایل کارش با شکست روبه‌رو شد، تلاشش را بیشتر کرد.

وی افزود: من یادم می‌ آید در همان دورانی که با هم هم‎تیمی بودیم، هر زمان تمرین نبود اما منصوریان برای دور نماندن از شرایط آرمانی و حفظ نظم و انضباط باز هم تمرینات بدنی اش را دنبال می‌ کرد.

در پایان سامره به طنز گفت: من از روزی که یادم می‌ آید منصوریان همیشه دنبال موادرشدمو بود. چند بار هم به من گفت وقتی آرایشگاه می‌ روی من را با خودت ببر.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد