تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حمید درخشان در گفت و گویی بازی با النصر را سخت ترین بازی در گروه دانست و نبود گابریل را لطمه ای برای تیم عنوان کرد.



گابریل به تیم شخصیت تازه داد
بچه ها از لحاظ جسمی و روحی مهیای بازی با تیم النصر شده اند. می رویم تا به امید خدا ببریم و یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. با این حال از نبودن گابریل در این بازی بسیار متاسفم حضور او در خط هافبک تیم شخصیت تازه ای به تیم داده بود. بچه ها او را بسیار باور داشتند و نبودن او برای ما تبدیل به دغدغه شده هر چند بچه های خوب دیگر را داریم تا جایگزین کنیم اما غیبت گابریل واقعا نگرانم کرده اند.

مساوی هدف ما نسیت
حمید درخشان افزود: من هم می دانم مساوی در عربستان نتیجه بسیار ایده آلی و فاصله 4 امتیازی ما را با النصر کم نمی کند ولی با این حال ما برای برد به میدان می رویم و وقتی به مساوی راضی می شویم که در طول بازی ببینیم ابزار پیروزی را نداریم. ضمن اینکه النصر در لیگ قهرمان هنوز صاحب برد نشده و در بازی با ما از تمام وجودش مایه می گذارد تا در کشور خود ببرد. ما می دانیم حتی اگر خدای ناکرده ببازیم در صدر جدول می مانیم اما به جای اینکه فکر کنیم صدرمشین بمانیم به این فکر می کنیم صعود خودمان به مرحله دوم قبل از سال 94 تقریبا قطعی کنیم.

از نژاد فلاح ممنونم
درخشان در مورد تیم می گوید: آقای نژادفلاح و مدیریت تمام تلاش را برای حل مشکلات تیم انجام داده اند. بدین ترتیب از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با یک همت مشترک هواداران را شاد کنیم. ایشان در این مدت نهایت همکاری را با ما داشته اند.

تفاوت 73 و 93 در گذشت زمان است
درخشان درباره کارنامه اش در سال 93 می گوید: هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. در لیگ فوتبال برای ما مقام چهارم و پنجم با نهم و دهم فرقی ندارد. بعد از لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی ما بازگرداندن اعتبار پرسپولیس بود. من تصور می کنم مهم ترین بازی های ما امسال برابر استقلال، لخویا و بنیادکار بوده است که خوشبختانه در هر سه بازی برنده شده ایم. ضمن اینکه برای من فرقی بین حمید درخشان 73 و 93 نیست. تفاوت در گذشت زمان است. آن تیم یک تیم پر ستاره بود و حالا هم تلاش ما این است ستاره خود تیم باشد. موفقیت در لیگ قهرمانان نشان خواهد داد پرسپولیس با یک عزم عمومی می تواند در سخت ترین شرایط هم موفق باشد.

اگر بمانم پرسپولیس رویایی می سازم
درخشان درباره درگیری دیروز بین بازیکنان گفت: به هیچ وجه با بی اخلاقی موافق نیستم اما بعضی اوقات این درگیری ها نشان می دهد که بازیکنان برای رسید تیم به موفقیت استرس و اضطراب دارند و در حالت جدیت مضاعف پرخاشگری هم می کنند که امری کاملا طبیعی است. یک مشکل کوچک پیش آمد . همان جا حل شد. با این حال انکار نمی کنم در پرسپولیس هر اشتباهی به برخوردی نیاز دارد که ما با تشخیص خودمان برخورد می کنیم. ضمن اینکه اگر شرایط به گونه ای پیش برود که من هدایت تیم را برای سال آینده به عهده داشته باشم کاری می کنم پرسپولیس رویای دوباره متولد شود و اگر هم نمانم کاری می کنم تا آینده تیم با این زیر بناسازی تامین شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد