تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فولاد در خانه برابر الهلال 0-0 کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، ناصر الشمرانی به دلیل محرومیت، محمد الشلهوب، عبدالله عطیف و یاسر القحطانی به دلیل مصدومیت و نواف العابد به دلیل خودداری از سفر به اهواز غایبین قطعی الهلال در بازی با فولاد بودند.

روز سوم لیگ قهرمانان آسیا ، ورزشگاه غدیر اهواز
تماشاچی: 37500 ؛ داور: گیلت گاوان (استرالیا)
اخطار: سلمان الفرج (11) و سعود کریری (63) از الهلال و محسن مسلمان (38) و محمد قاضی (54)از فولاد

فولاد: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان(80 سروش رفیعی)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و محمد قاضی(74 آلویز نونگ).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

الهلال: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، سعود کریری، عبدالعزیز الدوساری(81 یوسف السالم)، سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی (61 سالم الدوساری) و جورجوس ساماراس(74 الفرج)
سرمربی: جورجوس دونیس

شرح بازی در نیمه اول:
بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در اهواز در شرایطی آغاز شد که فولادی ها برای بازگشتن به شرایط عادی و نرمال خود، احتیاج به پیروزی در این بازی حساس و سخت دارند. این نیمه در حالی آغاز شد که فولادی ها یکی دو حمله نصفه و نیمه را روی دروازه الهلال تدارک دیدند، اما بعد از آن الهلالی ها آرام آرام مرکز میدان را در اختیار خود گرفتند و به نسبت فولادی ها حملات خطرناک تری را روی دروازه حریف شان داشتند. البته در دقایق پایبانی نیمه اول و روی پاس فوق العاده مسلمان، شریفات می توانست اولین گل سرخپوشان اهوازی را وارد دروازه حریف قدرتمند عربستانی کند که این اتفاق نیافتاد.

دقایق حساس:
دقیقه 4 - ساسان انصاری توپ ارسالی را با ضربه ای محکم از بالای دروازه الهلال به بیرون زد.
دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه سنگین دیاگو روبرو شد که این توپ را علی سلیمی دفع کرد.
دقیقه 28 - تیگو نوس کرنری را روی دروازه الهلال ارسال کرد و ضربه سر خطرناک الدوساری را سلیمی با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد.
دقیقه 30 - ضربه کاشته تیم الهلال توسط تیاگو نوس به صورت خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 39 - ضربه کاشته دیگری توسط تیاگو نوس به سمت دروازه فولاد فرستاده شد که این توپ توسط مدافعان فولاد دفع شد.
دقیقه 44 - شوت سنگین مهاجم الهلال به صورت خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 45 - پاس فوق العاده محسن مسلمان پشت مدافعان الهلال به اسماعیل شریفات رسید اما وی این موقعیت تک به تک و استثنایی را از دست داد.
دقیقه 57 - ضربه ایستگاهی فولادی را از فاصله ای دور، احمد آل نعمه زد که با فاصله ای کم از روی دروازه الهلال به بیرون رفت.
دقیقه 59 - کرنر تیم فولاد را محسن مسلمان روی دروازه الهلال فرستاد که ضربه سر دیدنی و خطرناک قاضی را دروازه بان الهلال از روی خط دروازه به بیرون فرستاد.
دقیقه 60 - پاس دیدنی شریفات پشت مدافعان الهلال به چاگو رسید و ضربه رو پای محکم و خطرناک او به تیر دروازه الهلال برخورد کرد.
دقیقه 63 - سانتر از جناح راست در محوطه جریمه الهلال فرستاده شد که قاطی کردن چاگو و قاضی باعث از دست رفتن این موقعیت برای فولادی شد.
دقیقه 72 - حمله سریع الهلالی ها به درون محوطه جریمه فولاد کشیده شد و ساماراس دروازه فولاد را تهدید که عکس العمل سریع سلیمی باعث ناکام ماندن وی شد.

حاشیه‌های بازی:
*شکستگی یکی از لوله های آب واقع در زیر چمن محل برگزاری مسابقه در فاصله بیست دقیقه مانده به شروع بازی فولاد و الهلال باعث سرازیری آب به چمن ورزشگاه شد که این مسئله با دخالت کارگران و مسئولان ختم به خیر شده است.
*بلیط هایی که در بازار سیاه قرار بود به فروش برسد، روی دست بلیط فروشان باد کرده بود و با قیمت پایین تر از آن چیزی که در باجه ها عرضه می شد به مبلغ 4000 تومان به فروش می رسید.
*پلاکاردای فولاد اف سی، دور تا دور ورزشگاه را به رنگ زرد درآورده است.
*حرکت ساسان انصاری در دقیقه 20 که با دریبل دوسه بازیکن در جناح چپ، شور و هیجان ویژه ای را به تماشاگران بخشید.
*تماشاگران فولاد از دقیقه 66 به تشویق سروش رفیعی پرداختند و خواستار حضور او در بازی شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد