تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیسی ها امروز صبح به زیارت خانه خدا رفتند.



به گزارش "تک گل"، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 5 صبح امروز هتل محل اقامت خود را به قصد فرودگاه ریاض ترک کردند. پرواز سرخپوشان برای ساعت 7 صبح بود که 3 نفر از نمایندگان و مسئولان باشگاه النصر نیز برای بدرقه کاروان پرسپولیس در فرودگاه حضور یافته بودند.

سرخپوشان قصد عزیمت به سمت جده را داشتند که متوجه شدند مشوقین پرسپولیس با مشکل بلیط روبه رو هستند که خوشبختانه این مشکل با همکاری باشگاه النصر به سرعت حل شد تا این نفرات در ریاض باقی بمانند.

بعد از رسیدن اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به جده یک روحانی به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری در مکه در فرودگاه منتظر سرخپوشان بود، این روحانی در مسجد فرودگاه احرام به توضیح آداب و مناسک حج عمره پرداخت.

سرخپوشان سپس به توجه به کمبود وقت و عدم امکان حضور در مسجد جفه به منظور محرم شدن این برنامه را در مسجد فرودگاه انجام دادند. کاروان پرسپولیس باید با اتوبوس رو باز راهی مکه می شد که به دلیل فراهم نشدن این امکان به آنها توضیح داده شد که هر یک از آنها باید گوسفندی را به عنوان قربانی نذر کنند سرخپوشان در حال حاضر در مسیر حرکت به سمت خانه خدا قرار دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد