تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلالی در غیاب 7 بازیکن خود تمرین کردند.



  آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال 93 امروز در حالی از ساعت 16 در کمپ استقلال آغاز شد که 7 بازیکن به نام‌های امیرحسین صادقی، فرزین گروسیان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، هرار مگویان و رضا عنایتی غایب بودند.

به گزارش تسنیم، صادقی که 2 روز پیش در تمرین مصدوم شده بود به دلیل مشکل ممنوع‌الخروج بودن و پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه مس کرمان روز گذشته به کرمان سفر کرده است. همچنین مگویان به دلیل دعوت به اردوی تیم ملی کشورش به ارمنستان رفت.

* کریم بوستانی و شاهرخ بیانی دیگر غایبان تمرین آبی‌پوشان بودند. بوستانی به دلیل اینکه بلیت پروازش برای اهواز امروز بود، پس از تماس تلفنی با قلعه‌نویی در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد و راهی اهواز شد. با این شرایط دروازه‌بان‌های استقلال بدون مربی تمرین خود را انجام دادند.

* تمرین با صحبت‌های کوتاه امیر قلعه‌نویی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند و پس از تمرین آقا وسط بازی، تحت فشار و درون تیمی را انجام دادند.

* پیش از اینکه تمرین شروع شود محسن فروزان دقایقی مشغول زدن توپ به تیر دروازه شد که در این لحظه وحید طالب‌لو به او گفت که اگر 3 توپ پشت سر هم به تیر دروازه زد، هنر کرده است که فروزان در پاسخ به طالب‌لو مدعی شد که دیوید بکهام هم نمی‌تواند چنین کاری کند.

* حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرین حضور داشتند که درباره حوادث چهارشنبه‌ سوری صحبت می‌کردند. همچنین رضا نعلچگر و مهدی ملک‌احمدی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* یک دوربین تلویزیونی برای تهیه مستندی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و مشغول تصویربرداری از تمرین بود.

* امروز حقوق عقب‌ افتاده کارمندان باشگاه استقلال و کمپ باشگاه و همچنین درصد کمی از قرارداد کادر فنی استقلال پرداخت شد که این مساله باعث خوشحالی برخی از اعضای کادر فنی شده بود.

* هنگامی که بازیکنان مشغول فوتبال درون تیمی بودند، امیر قلعه‌نویی در برخی از دقایق به شاگردانش تذکر می‌داد و حتی به آنها می‌گفت که این تمرین به درد نمی‌خورد.

* قرار است تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 15:30 دقیقه در کمپ باشگاه به مصاف صبای قم برود. آبی‌پوشان پس از انجام این بازی به مدت 4 روز تمرین نخواهند کرد و تمرینات از روز چهارم فروردین سال آینده پیگیری خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد