تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در سال 94 ، با حاشیه ای جدید مواجه شد.



به گزارش "تک گل"، پس از دردسرهای نیم فصل اول، در پست دروازه‌بان و رقابت دو گزینه پرسپولیس برای این پست که بعضا منجر به قهر یکی از این دو می‌ شد، پرسپولیس نیلسون را در فهرست خروجی گذاشتند تا برای همیشه از این مشکل فاصله بگیرند. اما به مجرد آغاز فصل فوتبالی 94 اولین خبر مهم باشگاه پرسپولیس قهر سوشا مکانی است.

امروز پیش از ناهار و در جلسه توجیهی قبل از بازی راه‌آهن حمید درخشان 11 بازیکن اصلی را خواند که در این بین مسعود همامی دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس جای سوشا مکانی را گرفته بود. سوشا که تازه از اردوی تیم‌ملی به جمع پرسپولیسی ها بازگشته و انتظار داشته به عنوان دروازه‌بان در این بازی حضور داشته باشد، نیمکت نشینی را برنتابیده و پس از اتمام جلسه در شرایطی که بازیکن ها برای صرف ناهار به رستوران هتل می‌ رفته اند، به اتاقش رفته و با جمع کردن ساک ورزشی اردو را ترک کرده است. این در شرایطی است که ظاهرا حرف های تندی نیز از زبان گلر شماره یک پرسپولیس بیرون آمده است.

وقتی موضوع قهر مکانی را به حمید درخشان سرمربی پرسپولیس اطلاع می‌ دهند، او در واکنش به دستیارانش می‌ گوید: «گلر سوم تیم را خبر کنید» و با این دستور درخشان مرتضی قدیمی پور دروازه‌بان تیم امید پرسپولیس به اردو فراخوانده شده است.

پرسپولیس در تعطیلات هم مشکل مشابه این را با پیام صادقیان داشت که با توجه به مصلحت تیم این بازیکن به تمرینات بازگشت. درخشان که باید تیم خود را آماده بازی حساس با النصر کند، از ادامه این اتفاقات بیمناک و عصبانی است. قاعدتا موضوع سوشا به کمیته انضباطی خواهد رسید و باید دید این گلر در بازی النصر به ترکیب تیم بازمی گردد یا نه؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد