تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمی راه آهن پس از تساوی 2-2 برابر پرسپولیس اظهار کرد از نتیجه بدست آمده راضی است.



به گزارش "تک گل" ، فرهاد کاظمی پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری بیان کرد: فکر می‌کنم 10 نفره جلوی تیم قدرتمند پرسپولیس، توانستیم آنچه که مد نظرمان بود را انجام دهیم. البته من قبلا درباره داوری بازی با تراکتورسازی صحبت کردم و امروز هم مشابه همان اتفاقات برای ما رخ داد. البته من به پرسپولیس احترام می‌گذارم و قصد بی‌احترامی به آنها را نداریم.

او ادامه داد: من به آنها واقعیت فوتبال را گفتم. بازیکنان ما خوب تلاش کردند. ما باید در کار تهاجمی با دقت کار می‌کردیم ولی چند بازیکن ما خودباوری کمی داشتند. تغییرات تاکتیکی مد نظر ما هم روی حساب 11 نفره بودن ما بود و 10 نفره شدن ما کار را سخت کرد. در چند صحنه هم خوش شانس بودیم. البته من اعتقاد دارم که 2 پنالتی ما گرفته نشد. ما به حکم داور تمکین می‌کنیم اما باید در اواخر فصل بیشتر به داوری‌ها توجه شود.

سرمربی راه‌آهن گفت: ما یک جنگ برابر با پرسپولیس نداشتیم. ما حتی دفاع وسط ذخیره هم نداشتیم. با این‌حال نتیجه امروز به نظرم مطلوب بود.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره تعویض شیری و اعتراضش به این بازیکن، گفت: من چیزی که از شیری خواستم توجه به مسائل فنی بود و انتقادم از عدم تاکتیک پذیریش بود. من دلم می‌خواهد شیری در توپ گیری بیشتر تلاش کند. من نباید مسائل تاکتیکی را به شما بگویم. در پایان هم می‌خواهم بگویم اگر اشتباهات داوری اجازه دهد راه‌آهن در لیگ می‌ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد