تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" حمید درخشان پس از پایان بازی پرسپولیس در برابر راه آهن که با تساوی 2-2 در جمع خبرنگاران با ارائه توضیحاتی در رابطه با بازی گفت: "بازی خوبی را انجام دادیم. موقعیت های زیادی را داشتیم اما توپ های ما به گل تبدیل نشدند. ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

در چند بازی اخیر فرصت های خوبی داشتیم اما توپ ها به گل تبدیل نمی شوند. وقتی توپ ها گل نمی شود، من که نمی تواند داخل زمین بروم و گل بزنم. انصاف داشته باشید، ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم، وقتی روی گل نمی زنیم، روی اشتباه فردی گل می خوریم."

تنها چند ساعت پیش از آغاز بازی، از اردوی پرسپولیس خبر رسید که سوشا مکانی به علت قرار نداشتن در ترکیب تیم با حمید درخشان به مشکل برخورده است، سرمربی پرسپولیس نیز در ادامه در رابطه با درگیری هایش با سوشا مکانی افزود: "من پای سوشا ایستاده بودم. او سرمایه ملی است. اما واقعاً این انصاف نیست. این بازیکن ثبات ندارد. رفتار درستی ندارد. ما به او گفتیم که تو در اردوی تیم ملی بودی، در این بازی استراحت کن و این شرایط پیش آمد. این چه وضعیتی است؟ ما اگر بخواهیم به یک بازیکن دیگر فرصت دهیم، باید از بازیکن اجازه بگیریم؟

پیشتر نیز شاهد این رفتارها بوده ایم. بازیکنان را نیز به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده ایم، آن ها اظهار ندامت کرده اند، اما تاثیری نداشته است و پس از آن نیز دوباره حرکات ناشایست انجام می دهند. در کل کاملاً مشهود است که تصمیم امروز سوشا کاملاً غلط بود و او دیگر در تیم من جای نخواهد داشت."

در پایان نیز درخشان بار دیگر با اشاره به بدشانسی هایش اظهار داشت: "من خیلی سختی کشیدم. ما بدشانس ترین تیم هستیم و من هم بدشانس ترین مربی هستم. توپ های ما گل نمی شود، چه کار کنم؟ شاید یک مربی دیگر بیاید و با یک حمله برنده شود، اما ما بسیار بدشانس هستیم. در هر صورت با این وضعیت، من تابع تصمیم باشگاه هستم و هر دستوری را اجرا خواهم کرد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد