تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باشگاه پرسپولیس سال 93، در حالی که هنوز یک فصل فوتبالی را به پایان نرسانده، 36 تغییر مدیریتی، فنی و انسانی داشته است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، پرسپولیس سال 93، تغییراتی داشته است که در تاریخ این باشگاه و کلا در لیگ حرفه ای بی سابقه بوده است.

4 مدیرعامل
در فصل فوتبالی جاری؛ علیرضا رحیمی، حمیدرضا سیاسی، علی اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل شده، حتی بهروز منتقمی هم در مقطعی بالاترین فرد در امور اجرایی شد!

3 کادرفنی
پرسپولیس علی دایی و درخشان را کنار گذاشته و به زودی یک کادرجدید بر سرکار می‌ آید، در کادرفنی اولیه، علی دایی، پیروانی، جواد منافی، محمد دایی، غلامپور، رضا فروزانی و مولایی حاضر بودند، همه این افراد در هفته هشتم کنار رفته و جای خود را به کادرفنی تازه ای دارند که در آن حمید درخشان، حسین عبدی، امامی‌فر، نادر باقری، سیدحسن مومنی و مهیار مرتضوی حاضر بودند.

2 سرپرست
محمد پنجعلی سرپرست ابتدای فصل پرسپولیس بود که در هفته دهم بازی، جای خود را به سرپرست قدیمی پرسپولیس یعنی محمود خوردبین داد.

مردانی که رفتند
پرسپولیس مهرداد پولادی و حسین ماهینی را به طور ناگزیر از دست داد، اما کنار گذاشته شدن میثم حسینی، رضا حقیقی، نیلسون و فرشاد قاسمی براساس خواست و نظر درخشان بود.

11 یا یک مرد جدید
در پرسپولیس، افراد تازه ای کار خود را شروع کردند و از میانه لیگ به جمع افراد تیم اضافه شدند. بابک حاتمی، رضا خالقی فر، علی علیپور، مسعود همامی، مهدی جعفرپور، مرتضی قدیمی پور، مبین میردورقی، فرناندو گابریل، امیرمحمد مدنی، ژوزه جونیور و محمد رحمتی، یاران تازه پرسپولیس بودند که در این میان گابریل، تنها مردمی بود که به چشم آمد.

حتی مدیررسانه ای!
تغییر، روی گردن پرسپولیس است، دیگر چه نیازی است که نیمی در یک فصل، 3 مدیررسانه ای عوض کند؟ حمید عباسی، پندار خمارلو و حسین خبیری این سه نفر هستند. پرسپولیس شاید در دنیا تنها تیمی باشد که 3 مدیررسانه ای در یک فصل داشته است!

گذشت از بقیه
دیگر به بقیه کادر باشگاه کاری نداریم که حتی مدیر روابط عمومی و مسوول دفتر مدیرعامل، در یک فصل 6ـ5 بار عوض شده است، از بقیه تغییرات ایجاد شده در پرسپولیس براین اساس گذشت می‌ کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد