تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، تیم فولاد در عربستان مقابل تیم قدرتمند الهلال با نتیجه 2-0 شکست خورد



هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه ملک فهد ریاض

داور: توما ماساکی (ژاپن)    کمک ها: ناگی توشیوکی (ژاپن)، اوچی شینجی (ژاپن)

اخطار: مساریچ  57، انصاری 74 (فولاد خوزستان)، الشهرانی 72 (الهلال عربستان)


فولاد ایران: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، بهمن کامل، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری(77- رضا احمدی) ، اسماعیل شریفات، آلویس نونگ(75 -هادی حبیبی نژاد) و محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

الهلال عربستان: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، محمد جحفلی، عبدالعزیز الدوسری، فیصل درویش، تیاگو نه وز(90- عبدالکریم) ، سالم الدوسری و ناصر الشمرانی (85- یوسف السالم)
سرمربی: جورجیوس دونیس

شرح گل ها: 1 - 0 (الهلال عربستان): عربستانی ها خیلی زود و در آغاز نیمه دوم، یعنی در دقیقه 46 فولادی ها را غافلگیر کردند و الدوساری از جناح راست حرکتی سریعی را آغاز کرد و در نهایت توپی تند و تیزی را به سمت دروازه فولادی ها فرستاد تا کاپیتان این تیم یعنی ناصر الشمرانی با ضربه سر دروازه این تیم را باز کند.

2 – 0 (الهلال عربستان): روی اشتباه مسلم بازیکنان فولاد، یاسر الشهرانی، پشت محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و دقیقا به مانند چند حمله اخیر تیم خود، شوتی را روانه گوشه دروازه فولادی ها کرد و این بار دیگر از دست سلیمی کاری برنمی آمد و پس از اثر گذاشتن وی، این توپ به تور دروازه فولادی ها بوسه زد. گل الشهرانی در دقیقه 60 به ثمر رسید.

شرح نیمه اول:
فولادی ها در نیمه اول این بازی نتوانستند راهی به سوی دروازه الهلالی ها پیدا کنند و این نیمه را همانند بازی رفت با این تیم با تساوی بدون گل پایان برد.

سرخ پوشان اهوازی که اکنون لوکوموتیو تاشکند را پس از پیروزی حیرت انگیز امروزشان بالای سر خود می بینند احتمالا در نیمه دوم تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند از روزنه ای در بین مدافعان الهلال باز کنند و با باز کردن دروازه این تیم، رتبه چهارمی خود را در جدول بهبود بخشند.

فولاد در تنها موقعیت خطرناک خود در این نیمه نیز می توانست توسط شریفات به این امر دست پیدا کند که در آن موفق نبود. این بازی در صورت تساوی دو تیم چهارمین تساوی پی در پی آنها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2015 خواهد بود.

دقایق حساس:
دقیقه 16 – اولین حمله جدی این بازی توسط الهلالی ها رقم خورد و توپ ارسالی آنها با خروج سریع سلیمی مهار شد.

دقیقه 30 – حرکت شریفات از سمت راست محوطه جریمه الهلالی ها، موقعیت خوبی را نصیب وی کرد و ضربه خطرناک او با فاصله کمی از کنار دروازه الهلال بیرون رفت.

دقیقه 31 – حمله دیگر الهلالی ها، روی دروازه فولاد صورت گرفت و آنها با عبور از بین مدافعان فولاد دروازه این تیم را تهدید کردند اما این بار هم سلیمی توانست با خروج از محوطه شش قدم توپ را از آن خود کند.

دقیقه 39 – تیاگو نه وز، در محوطه جریمه فولادی ها صاحب خطرناک ترین موقعیت تیم خود شد اما حرکت او اثری برای الهلالی ها نداشت و ضربه محکم او از بالای دروازه سلیمی به بیرون رفت.

دقیقه 52 – شوت محکم مهاجم الهلال از پشت محوطه جریمه فولادی ها روانه دروازه این تیم شد که سلیمی با شیرجه ای به موقع این توپ را به سختی مهار کرد.

دقیقه 54 – الهلالی ها که پس از به ثمر رساندن گل خود، دست بردار نیستند حمله دیگری را تدارک دیدند که این بار همکاری تیاگو و الدوساری، منجر به شوت محکم الدوساری از پشت محوطه جریمه فولادی ها شد و این ضربه به تیر عمودی فولادی ها برخورد کرد.

دقیقه 72 – بازهم شوت زنی از سوی الهلالی ها و این بار هم الدوساری از گوشه محوطه جریمه این تیم اقدام به شوت زنی کرد و این بار نیز علی سلیمی توپ را مهار کرد.

دقیقه 89 - حمله دیگر الهلالی ها روی دروازه فولاد بازهم با شوتی دیگر و این بار تیاگو توپ را به سمت دروازه فولاد زد و سلیم با شیرجه ای توپ را از آن خود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد