تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پیکان در خانه مقابل پدیده به نتیجه 0-0 رضایت داد.



به گزارش "تک گل"، پیکان که امروز می توانست سه امتیاز بازی خانگی مقابل پدیده را به خود اختصاص دهد حتی به یک پنالتی رسید اما باز نتوانست به پیروزی برسد تا شرایطش در جدول کماکان خطرناک باقی بماند. این مساوی یک نتیجه با ارزش برای پدیده بود که با وجود شرایط مالی نامساعد از رقابت پاپس نکشیده است. پیکان که امروز با بازیکنان جوانترش پای به میدان گذاشت هنوز در گلزنی مشکل دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ورزشگاه شهر قدس
داور: اشکان خورشیدی ،کمک ها: محمدرضا منصوری ، بابک عباسقلی زاده

پیکان: مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش یزدانی، آندره فریرا ، وحید حیدریه، احمد مهدی زاده، احمد جمشیدیان، ، جی لوید ساموئل،امیرحسین فشنگچی ، مصطفی شجاعی و امیرحسین امیری
سرمربی: صمد مرفاوی

پدیده: مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی ، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، زوران کنزوویچ، ، اکبر صادقی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری ،حسین مهربان، بهادر نسیم اف و میلاد غریبی
سرمربی: علیرضا مرزبان

دقایق حساس:
در دقیقه 39 ساموئل توپی را به اشتباه دفع کرد که به سمت دروازه پیکان رفت که همین موضوع باعث شد مهدی رحمتی که جلو آمده بود با سرعت به عقب برگردد و با واکنشی توپ را راهی کرنر کرد پس از این موضوع رحمتی دچار مصدومیت جزئی شد که بازی برای چند دقیقه متوقف شده بود.

حواشی بازی:
*نیمکت نشینی سعید دقیقی، محمد نصرتی ، سیاوش اکبرپور مهم ترین اتفاق ترکیب تیم پیکان است که مثل مسابقه قبلی با نفرات جدید تر وارد میدان شده است.
*آندره فریرا بازیکن برزیلی در ترکیب حضور دارد اما از دو بازیکن خارجی دیگر خبری نیست.
* در تیم پدیده رضا حقیقی به دلیل محرومیت، نظری، یووانوویچ، غلامی و صلصالی به دلیل قهر پس از عدم رسیدگی به تعهدات مالی از سوی باشگاه در ترکیب پدیده حضور ندارند.
*نکته جالب سه بازیکن خارجی در ترکیب شاگردان مرزبان است.
*مهدی رحمتی دروازه بان پیکان به دنبال ثبت یک کلین شیت دیگر در این مسابقه است.
*سه مهاجم در ترکیب پدیده حضور دارند و در شرایطی که علیرضا مرزبان اعلام کرده بود دیگر از یونس شاکری در جمع یازده نفر اصلی استفاده نمی کند این مهاجم سابق پرسپولیس در بین 11 بازیکن اصلی قرار داده است.
*در بازی امروز تماشاگران پیکان تیم خود را توسط میکروفون و طبل تشویق می کردند.
*ساکت الهامی، مربی تیم پیکان بیشتر از صمد مرفاوی در کنار زمین دیده می شد و نکات را به بازیکنان می گفت.
*از دقیقه 39 پاس رو به عقب ساموئل نزدیک بود توپ به گل به خودی تبدیل شود که با عکس العمل مهدی رحمتی باعث شد این اتفاق نیفتد که این عمل ساموئل با اعتراض کادر فنی همراه بود.

اتفاق ویژه: امیر حسین فشنگچی بازیکن پدیده پس از هدر دادن پنالتی مورد حمله لفظی هواداران پیکان که در ورزشگاه حضور داشتند قرار گرفت.

بهترین بازیکن: مجتبی روشنگر با دفع پنالتی امیرحسین فشنگچی مانع از اولین پیروزی تیم صمد مرفاوی شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد