تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فولاد خوزستان در زمین نفت تهران با نتیجه 1-0 پیروز شد.



به گزارش "تک گل"، نفت تهران با وجود شکست در بازی خانگی مقابل فولاد صدر جدول را حفظ کرد. شکست تراکتور در اصفهان بهترین خبری بود که در این روز تلخ به آن ها رسید.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر،ورزشگاه تختی، تماشاگر: 200 نفر
داور:احمد صالحی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی ،علیرضا ایلدروم
اخطار: ماتیاس چاگو (51) از فولاد

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادووانی ، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت ، کمال کامیابی نیا ، ایمان مبعلی ، وحید امیری، غلامرضا رضایی (76 ارسلان مطهری)، حسین ابراهیمی ( 83 عباس بوعذار)
سرمربی:علیرضا منصوریان

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، رضا احمدی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات ( 88 هادی حبیبی نژاد)، محمد قاضی، آلویز نونگ (90 علی سینا ربانی )
سرمربی:دراگان اسکوچیچ

شرح نیمه اول:
نیمه اول بازی حساس این هفته لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تا دقایق پایانی بازی دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی را روی دروازه های یکدیگر به وجود بیاورند.
در این نیمه می توان گفت نفتی ها حاکم بر میدان بودند و فولادی ها نیز چشم به ضدحملات داشتند. اما هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر به وجود بیاورند تا اینکه در 5 دقیقه پایانی دو حمله و موقعیت جدی برای فولادی ها و پس از آن برای نفتی ها به وجود آمد که هیچکدام موثر واقع نشد تا دو تیم این نیمه کسل کننده را با نتیجه مساوی بدون گل به پایان ببرند.

شرح گل:
1-0 (فولاد): پاس عمقی تماشایی چاگو و فرار نونگ موقعیعت عالی را نصیب فولاد کرد که مهاجم کامرونی بدون اشتباه دروازه بیرانوند را در دقیقه 67 باز کرد.

بهترین بازیکن:
عملکرد مدافعان فولاد و دروازه بان این تیم مقابل خط آتش نفت فوق العاده بود و باید آن ها را مشترکاً به عنوان بهترین های زمین انتخاب کرد همچنین وحید امیری و حسین ابراهیمی از نفت نیز عالی کار کردند.

اتفاق ویژه:
کادر فنی نفت دو بار به رخ دادن خطای پنالتی توسط مدافعان فولاد معترض بود. یک بار روی توپی که به دست آل نعمه برخورد کرد و بار دوم روی شلوغی ضربه کرنر که منصوریان اعتقاد داشت پیراهن بازیکن تیمش را کشیده اند.

دقایق حساس:
دقیقه 10 – سانتر ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر، از همه بازیکنان گذشت و به غلامرضا رضایی رسید و وی نیز با بی دقتی این توپ را از بالای دروازه فولاد به بیرون زد.
دقیقه 42 – پاس استثنایی اسماعیل شریفات، آلویز نانگ را با دروازه بان نفت تک به تک کرد، اما ضربه نانگ را بیرانوند با عکس العملی دیدنی دفع کرد.
دقیقه 45+1 – شوت ایمان مبعلی با پای چپ، موقعیت خطرناکی برای نفتی ها ایجاد کرد اما این بار با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 45+2 – کرنر ارسالی ایمان مبعلی را پادوانی با ضربه سر خطرناکی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 48 – کرنر ارسالی فولادی ها را آلویز نانگ از شش قدم به بیرون زد.
دقیقه 50 تا 52: روی 3 ضربه‌ی کرنر علیرضا عزتی دو بار و پادوانی یک بار دروازه فولاد را به شدت تهدید کردند که علیرضا سلیمی با دو واکنش دیدنی مانع از فرو ریختن دروازه قرمز پوشان شد .
دقیقه 53: فرار نونگ از پشت مدافعان نفت و ضربه ی او با فاصله ی زیاد به اوت رفت.
دقیقه 56: حرکت ترکیبی ابراهیمی، حمدی نژاد و شیری با ضربه ی تماشایی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه فولاد نیافت.
دقیقه 60:شوت ایمان مبعلی از پشت محوطه ی جریمه از روی دروازه فولاد به اوت رفت.
دقیقه 61 :ضربه ی سر حسین ابراهیمی در شرایط ضد حمله به دست آل نعمه برخورد کرد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.
دقیقه 62: حرکت عرضی وحید امیری و پاس او به کامیابی نیا با ضربه سر هافبک نفت مماس با تیرک افقی به اوت رفت.
دقیقه 76: ضربه ی خطرناک ارسلان مطهری از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

 در حاشیه:
* دراگان اسکوچیچ از رضا احمدی در خط دفاعی استفاده می‌ کند که این بازیکن از جوان های فولاد محسوب می‌ شود. او در این بازی یوسف وکیا و امید خالدی دو مدافع راست خود و مهرداد جماعتی دفاع چپ خود را به همراه ندارد.
* تیم نفت در خط حمله از حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی استفاده می‌ کند و هدف علیرضا منصوریان استفاده از سرعت این سه بازیکن در فاز تهاجمی است.
* از بین بازیکنان نفت، ایمان مبعلی سابقه درخشانی در فولاد دارد. او با انگیزه ای بسیار در این بازی حاضر شده و جدالش با ماتیاس چاگو هافبک دفاعی فولاد تماشایی خواهد بود.
* محمدحسین میثاقی گزارشگر جوان شبکه سه این بازی را برای شبکه ورزش گزارش می‌ کند. مسابقه حساس نفت ـ فولاد در آخرین لحظات به کنداکتور شبکه ورزش اضافه شد.
*مصدومیت وحید حمدی نژاد در میانه های نیمه اول، دقایقی بازی را از وقفه انداخت.
* اسماعیل شریفات پس از چند بار اعتراض به داوری احمد صالحی با تذکر جدی این داور مواجه شد.
* نونگ مهاجم فولاد در صحنه ای که می توانست با دریبل مدافع نفت با بیرانوند تک به تک شود، توسط داور متوقف شد و با گذاشتن دست روی سر به این تصمیم واکنش نشان داد.
*هواداران تیم فولاد که از اهواز برای دیدن این بازی آمده بودند، به تشخیص نیروی انتظامی دچار بی انضباطی شده بودند و پلیس قصد داشت چند نفر را از جایگاه تماشاگران بیرون کند که با پادرمیانی هواداران دیگر این تیم، نیروی انتظامی، از این کار پشیمان شد.
*سروش رفیعی، یکی از بازیکنان محروم تیم فولاد، امروز با حضور در ورزشگاه، به تماشای بازی تیمش پرداخت.
*ترکیدن یکی پروژکتورهای ورزشگاه تختی صدای مهیبی را در ورزشگاه ایجاد کرد.
*پروژکتور دیگری حدود دقیقه 40 با ایجاد صدای مهیبی منفجر شد و تکه های شیشه آن بر روی سر تماشاگران می ریخت.
*گاسپار و داکروز با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند.سروش رفیعی بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت‌های 2015 به سمت دستیاران کی‌روش رفت و با آنها خوش و بش کرد.
* مهدی بدرلو که گفته می‌شود مصدوم است روی نیمکت فولادخوزستان نشسته و نامش در لیست قرار دارد.
*رفیعی که بسیار با هیجان به دیدن بازی تیمش می پرداخت در بین دو نیمه با اوسیانو کروز دستیار کی روش شروع به صحبت درباره تیم فولاد کرد.
* اسماعیل شریفات در دقیقه 85 روی ضربه ی علیرضا عزتی مصدوم و به بیرون زمین انتقال داده شد.
* فولاد اولین تعویض خود را در دقیقه 86 انجام داد و این یک تعویض اجباری پس از مصدومیت شریفاتی بود که مصدوم شده بود.
*شریفات در لحظه خروج از زمین بازوبند خود را از دست علیرضا منصوریان گرفت.
*بعد از آنکه داور پایان بازی را اعلام کرد بازیکنان فولاد در زمین به شادی پرداختند.
* اسکوچیچ سرمربی فولاد بعد از پیروزی بازیکنانش به داخل زمین رفت و همه بازیکنانش را بقل کرد و به تک تک آنها تبریک گفت.
* علیرضا منصوریان سرمربی نفت بعداز اتمام بازی به داخل زمین رفت و با اسکوچیچ و بازیکنان فولاد دست داد و به آنها تبریم گفت.
*همه بازیکنان فولاد به سمت هواداران اهوازی حاضر در ورزشگاه رفتند و برای آنها دست زدند.
* علیرضا منصوریان در اتمام بازی به سمت هواداران تیم فولاد رفت و برای آنها دست زد.
*منصوریان پیش از آن که به رختکن برود در راه آل‌نعمه بازیکن فولاد را بوسید و به او تبریک گفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد