تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دربی خوزستان به نفع فولادی ها به پایان رسید.



به گزارش "تک گل"، فولاد با برد برابر استقلال و نفت با انگیزه بالا به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف هم استانی خود به برتری رسید.

هفته بیست و ششم لیگ برتر، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: علیرضا فغانی، کمک ها: علی میرزابیگی، یعقوب سخندان

فولاد:
علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل(92 احمد آل‌نعمه)، یوسف وکیا، ساسان انصاری، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات(74 مهدی بدرلو)، امید خالدی، محمد قاضی، محسن مسلمان و الویس نانگ
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

نفت مسجدسلیمان:
گئورگی، حمید بوحمدان، روسلان ملزدینوف(57 کیومرث چراغی)، حمزه حدادی، جلال عبدی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی(69 میلاد جعفری)، کیوان امرایی و حسین مالکی(80 کرملاچعب)
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح گل‌ها:
1 – 0 (فولاد) : سانتر ساسان انصاری از جناح چپ را محمد قاضی به دروازه نفتی ها فرستاد اما این توپ را برگشت داد و توپ برگشتی را آلویز نانگ به گل اول این تیم تبدیل کرد.
2 – 0 (فولاد) : محمد قاضی از بین مدافعان نفت صاحب توپ شد و از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم و زیبا گل دوم فولادی ها را رقم زد.
2 – 1 (نفت مسجدسلیمان) : پاشنکو در دقیقه 29 پشت ضربه کرنر به دست آمده برای نفتی ها ایستاد و این کرنر را با سانتری کات دار و دیدنی که با اشتباه سلیمی روبرو شد، به طور مستقیم به گل اول نفتی ها تبدیل کرد.
3 – 1 (فولاد خوزستان) : آلویز نونگ با فراری سریع، از میان مدافعان نفت عبور کرد و در حالی که با گئورگیف تک به تک شده بود با دریبل وی دروازه نفتی ها را برای بار سوم باز کرد.
3 – 2 (نفت مسجدسلیمان) : کرملاچعب که تازه به بازی آمده بود پابه توپ در محوطه جریمه فولادی جولان می داد که توسط بهمن کامل متوقف شد و ضربه پنالتی بدست آمده را حمید بوحمدان با ضربه ای چیپ به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10 – آلویز نانگ باز هم دروازه نفتی ها را تهدید کرد اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 14 – حمله نفتی ها و سانتر آنها موقعیت خطرناکی را روی دروازه فولاد به وجود آورد اما سلیمی با دفع توپ این خطر را دفع کرد.
دقیقه 16 – سانتر بلندی روی دروازه فولادی ها، با اشتباه محرز سلیمی روبرو شد و توپ در اختیار بوحمدان قرار گرفت، وی نیز در حالی که می توانست دروازه بدون دروازه بان فولادی ها را باز کند توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.
دقیقه 24 – باز هم نونگ در بین مدافعان نفت صاحب توپ شد و با عبور از مدافعان نفت با گئورگیف تک به تک شد اما عکس العمل خوب باعت مهار کردن توپ و از دست رفتن موقعیت فولادی ها شد.
دقیقه 28 – میلاد زنیدپور پشت محوطه جریمه فولادی ها توپ را کنترل کرد و شوت خطرناکی ر روانه دروازه تیم فولاد کرد که سلیمی به یختی این توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 32 – محمد قاضی از پشت محوطه جریمه نفتی ها بازهم اقدام به شوتزنی کرد اما این توپ از بالای دروازه گئورگیف به بیرون رفت.
دقیقه 33 – نفتی حمله ای سریع را روی دروازه فولاد تدارک دیدند و ضربه محکم تیغ نورد در حالی که خطر جدی روی دروازه فولاد به وجود آورده بود توسط مدافعان این تیم دفع شد.
دقیقه 37 – حمله فولادی ها با شوت محکم شریفات روبرو شد اما این توپ را گئورگیف دفع کرد و ضربه برگشتی را مسلمان زد که از بالای دروازه نفت به بیرون زد.
دقیقه 39 – ساسان انصاری در محوطه جریمه نفتی ها، موقعیت خوبی را به دست آورد اما ضربه او باز هم گئورگیف مهار کرد.
دقیقه 44 – سانتر ارسالی بازیکنان نفت باز هم با اشتباه مسلم سلیمی روبرو شد و مهاجم نفت درحالی که برای دومین بار در بازی با دروازه بدون دروازه بان روبرو می شدند ضربه خود را زد اما توسط مدافعان فولاد باز هم به کرنر رفت.
دقیقه 51 – میلاد زنیدپور یک بار دیگر موقعیت خطرناکی رابرای نفت به وجود آورد اما ضربه محکم او توسط مدافعان فولاد به کرنر رفت.
دقیقه 58 – حرکت وکیا درون محوطه جریمه نفتی و پاس او باز هم نونگ را صاحب فرصتی استثنایی کرد اما ضربه وی را مدافعان نفت از روی خط دروازه برگشت دادند.
دقیقه 61 – ارسال شریفات درون محطه جریمه نفت را گئورگیف با واکنشی زیبا مهار کرد.
دقیقه 75 – شوت محکم بازیکنان نفت از پشت محوطه جریمه فولاد با کمترین اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 77 – مهاجم نفت مسجدسلیمان با فراری سریع و ضربه ای به سمت دروازه فولاد تیردروازه حریف را به لرزه درآورد.
دقیقه 77 – حرکت فنی و دیدنی پاشنکو از جناح راست، باعث جاماندن چند بازیکن تیم فولاد شد اما ضربه او از زاویه بسته با برخورد به مدافعان این تیم به اوت رفت.
دقیقه 84 – شوت ساسان انصاری از پشت محوطه جریمه را گئورگیف مهار کرد.

حواشی:
*دیدار دو تیم حساسیت های بالایی دارد و نفت مسجدسلیمان در این بازی فقط برای ماندن می جنگد و همین مساله کار فولاد را سخت تر می کند .
*بازیکنان تیم فولاد پس از ورود به زمین، به شدت توسط تماشاگران نفت مسجدسلیمان تشویق شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد