تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیس در حالیکه برانکو را روی نیمکت داشت، مقابل سپاهان شکست خورد.



طرفداری- پرسپولیس که در این هفته ها و با توجه به تحولات کادر فنی روحیه مضاعفی دارد در حالی به مصاف سپاهان رفت که فرکی می دانست تنها راه قهرمانی سپاهان در این فصل پیروزی در این مسابقه است. سپاهان اکنون فولاد 47 امتیازی و تراکتور 50 امتیازی را نیز بالای سر خود می دید و نمی خواست بازنده این مسابقه باشد.

پرسپولیس 1 - 1 سپاهان
 ورزشگاه آزادی تهران / تماشاگر 1000 نفر
گلزنان: هادی نوروزی برای پرسپولیس و پریرا و شریفی برای سپاهان
تیم داوری: محمدرضا اکبریان-محمدرضا ابوالفضلی-آرمان اسعدی-رضا عادل- ناظر: حسین عسگری
کارت زرد: هادی نوروزی و مهدی طارمی از پرسپولیس؛ وریا غفوری از سپاهان
کارت قرمز:

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محمدرضا خان‌زاده، مایکل اومانیا، حمیدرضا علی‌عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی
 هادی نوروزی، فرناندو گابریل، مهدی طارمی و محمد نوری

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمد علی احمدی، عبداله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی،
لوسیانو پریرا و فوزیل موسی‌ اف

در نیمه نخست این دیدار شاهد دیدار نسبتا خوب، سریع و پایاپای از سوی هر دو تیم بودیم. سپاهانی ها با توجه به سرعت بالای پرسپولیس زیاد ریسک نمی کردند و از ابتدا این پرسپولیس بود که بیشتر میل به هجوم داشت. یکی دو بار هم با شوت های از راه دور نوروزی و کفشگری شانسش را امتحان کرد اما هر دو بار توپ توسط مدافعین سپاهان برگشت داده شد. اما در دقیقه 25 سپاهانی ها روی اوت دستی حاج صفی موقعیت گلزنی داشتند که سوشا با واکنش مطمئن ضربه شریفی را مهار کرد. در دقیقه 34 بازی مهدی طارمی روی پاس استثنایی نوری تک به تک شد اما ضربه وی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 35 باز هم روی یک پرتاب بلند و خروج اشتباه سوشا مکانی، شریفی دروازه خالی را هدف قرار داد اما محمد نوری با رشادت توپ را از روی خط بیرون کشید.

اما مهم ترین اتفاق نیمه اول در دقیقه 43 رخ داد. ارسال تند و تیز نوراللهی از راست، از همه گذشت و در سمت مقابل به هادی نوروزی رسید و او بدون هیچ مزاحمتی دروازه گردان را با یک بغل پای دقیق هدف قرار داد تا حساب کار 1 بر 0 شود.

نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی به مراتب بهتر شد. سپاهان که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش آمده بود و همین باعث شد تا مهاجمین تند و تیز پرسپولیس روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شود. در دقیقه 50 مهدی طارمی از میانه میدان با گردان تک به تک شد اما در محوطه جریمه سرنگون شد که داور رای به تمارض وی داد و مهاجم سرخپوشان را با کارت زرد جریمه کرد. تصاویر آهسته نشان می داد که صحنه بحث برانگیز و مشکوک به پنالتی بوده است. سپاهان که به نظر می رسید توانی برای خلق موقعیت ندارد از دقیقه 50 به بعد کاملا تحت تاثیر بازی سرخپوشان بود و تنهای یکی دوبار روی حرکات از جناحین موقعیت های نصفه و نیمه ای خلق کرد که چندان اثربخش نبودند. در دقیقه 65 سوپرواکنش سوشا مانع از به ثمر رسید گل تساوی شد. مهدی شریفی با یک ضربه سر در محوطه شش قدم شانس خود را امتحان کرد و مکانی با یک واکنش سریع توپ را روی خط دروازه کنترل کرد.

دو دقیقه بعد ضربه رسول نوید کیا را نیز سوشا مکانی به راحتی در آغوش کشید. در دقیقه 69 ضد حمله سریع پرسپولیسی ها با پاس ضعیف نوراللهی از دست رفت و برانکو از این صحنه افسوس فراوانی خورد. در دقیقه 75 بازی شریفی در موقعیت تک به تک گل تساوی را به ثمر رساند که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. تصاویر نشان می داد که در این صحنه نیز تیم داوری دچار اشتباه شده است. شوت سرکش هادی نوروزی در دقیقه 80 را گردان راهی کرنر کرد.

اما در دقیقه 85 سرانجام قفل دروازه پرسپولیس شکست. روی یک ارسال و شلوغی محوطه جریمه و البته با تعلل عجیب علی عسگری، مهدی شریفی در دهانه دروازه با زانو به توپ ضربه زد تا نتیجه بازی 1 بر 1 مساوی شود.

پس از آن این زردپوشان بودند که حاکم مطلق توپ و میدان شدند. حملات سپاهان دامنه دار بود و از چپ و راست ادامه داشت. پرسپولیسی ها بیشتر مشغول دفع توپ بودند و به نظر می رسید با توجه به جو بازی به تساوی راضی باشند. اما پایان کار برای سرخپوشان و برانکو تلخ بود. یاران سپاهان روی اشتباه فردی نوری از راست صاحب توپ شدند.

در دقیقه 93 ارسال حاج صفی در دهانه دروازه به شیمبا رسید و این مهاجم برزیلی به راحتی حساب کار را 2 بر 1 کرد تا پرسپولیس یک باخت دیگر را متمحل شود.

به این ترتیب پرسپولیس پیروزی را در 5 دقیقه با شکست عوض کرد تا هم سپاهان  به صدر جدول برود و هم سرخپوشان در منطقه خطر جدول رده بندی قرار بگیرند.

*گابریل و پیام صادقیان از سوی هواداران پرسپولیس به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* هوادارن پرسپولیس به مهدی طارمی لقب عرب کش دادند.

* بازیکنان ذخیره هردو تیم همزمان با اصلی ها در حال گرم کردن هستند.

* محمد حسین نژاد فلاح، مرتضی فنونی زاده و افشین پیروانی در ورزشگاه حضور دارند.

* پرسپولیسی ها رحمان احمدی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران سپاهان درخشان را تشویق می کنند و علیه برانکو شعار می دهند.

*هواداران سپاهان خواستار 4 تایی شدن پرسپولیس هستند.

* بعد از به گل رسیدن پرسپولیس ورزشگاه به یکباره منفجر شد و نیمکت‌نشینان این تیم نیز به طرز جالبی به خوشحالی پرداختند.

* برانکو در طول بازی بارها از اومانیا می‌خواست تیم را بالا بکشد تا سپاهانی‌ها نتوانند حملات خود را در زمین پرسپولیس طراحی کنند.

* هنگام رفتن برانکو به رختکن هواداران پرسپولیس به شدت او را مورد تشویق قرار دادند و برانکو هم برای آنها دست تکان می‌داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد