تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، استقلال‌خوزستان که بنا به گفته سرمربی اش از هر بازی یک امتیاز می‌ خواهد تا در لیگ بماند، موفق به انجام این ماموریت شد تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. این در حالی است که راه‌آهن با 22 امتیاز یک پله بالاتر از نفت‌مسجدسلیمان قعرجدول را به شاگردان مکوندی واگذار کرد اما آنها این بازی 6امتیازی را از دست دادند.



هفته بیست و ششم لیگ‌برتر، ورزشگاه: شهرقدس، تماشاگر: 400 نفر
داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: سعید قاسمی، علی اکبر عظیم پور
اخطار: رضا کاردوست(53) حیدری (83) استقلال‌خوزستان؛ شیری (76) خوش هوا (79) راه آهن
اخراج: خوش هوا (89) از راه آهن

راه‌آهن:
امیر عابدزاده، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی(86 مهرداد محمدی)، بهادر عبدی، امین منوچهری، عباس محمد رضایی(70 مجتبی شیری)، فرشاد فرجی، نوید خوش هوا، مارتین موتومبا و علیرضا عظیمی(72 میلاد ابطحی)
سرمربی: فرهاد کاظمی

استقلال‌خوزستان:
پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، عبدالهادی خنیفر، رضا کاردوست؛ محمدرضا مهدوی (50 حمدالله ابدام)، میثم بائو، روح‌الله سیف‌اللهی(87 یزدان عباسیان)، مهدی مومنی و سیدمهدی سید صالحی
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل‌ها:
1 ـ 0 (راه‌آهن): دقیقه 37 پاس خوب امین منوچهری کنترل خوب رامین رضاییان و شوت محکم او از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل اول راه‌آهن شد.
1 ـ 1 (استقلال‌خوزستان): میثم مجیدی چپ پای استقلال‌خوزستان کرنر ارسالی از جناح راست را به زیبایی و با پشت پا به گل تساوی بازی تبدیل کرد.
1 ـ 2 (استقلال‌خوزستان): در دقیقه 67 میثم بائو با پاسی عمقی مهدی مومنی را راه انداخت و مهاجم سرعتی آبی‌پوشان با ضربه ای از پشت محوطه جریمه توپ را به حالت چیپ از بالای سر عابدزاده وارد دروازه راه‌آهن کرد. این گل هم مثل گل اول خوزستانی ها تماشایی و زیبا بود.
2 ـ 2 (راه‌آهن): سانتر ارسالی از جناح چپ با ضربه سر رامین رضاییان از محوطه شش قدم تبدیل به گل تساوی راه‌آهن شد.

بهترین بازیکن:
 رامین رضاییان مهاجم ملی‌پوش تیم راه‌آهن با به ثمر رساندن دو گل و نفوذهای دائمی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، همچنین مهدی مومنی مهاجم استقلال‌خوزستان هم عالی کار کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: شوت محکم بهادر عبدی از داخل محوطه جریمه را پرویز کریمی به خوبی جمع کرد.
دقیقه 15: ارسال روح الله سیف‌اللهی و ضربه سر سیدصالحی با فاصله کمتر از بالای دروازه تیم راه‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه 35: پاس خوب رامین رضاییان در موقعیت تک به تک به عباس محمدرضایی رسید و ضربه پای چپ او از بالای دروازه به خارج رفت.
دقیقه 47: ارسال رامین رضاییان از جناح راست و ضربه تمام کننده منوچهری که گلر استقلال‌خوزستان این ضربه را به خوبی دفع می‌کند.
دقیقه 48: حرکت در عمق موتومبا و ارسالی خوب او به امین منوچهری رسید و این ضربه از بالای دروازه به خارج رفت.
دقیقه 55: ضربه آکروباتیک مهدی مومنی از داخل شش قدم را امیر عابدزاده به کرنر فرستاد.
دقیقه 59: سانتر رضاییان و ضربه خطرناک عظیمی بعد از برخورد با مدافعان استقلال‌خوزستان ره به جایی نبرد.
دقیقه 60: شوت هادی خنیفر با فاصله زیاد از روی دروازه راه‌آهن به اوت رفت.
دقیقه 77: پرویز کریمی با دو شیرجه بلند سانترهای خطرناک بازیکنان راه‌آهن را از محوطه جریمه استقلال دور کرد.
دقیقه 79: تک خطرناک خوش هوا روی مومنی می‌ توانست با کارت قرمز جریمه شود اما داور به یک اخطار بسنده کرد.
دقیقه 82: کاشته فوق العاده بهادر عبدی از فاصله 25 متری تیر دروازه خوزستانی ها را لرزاند.
دقیقه 89: نوید خوش هوا که در صحنه قبلی از اخراج فرار کرده بود، بعد از خطا روی مهدی مومنی استقلال‌خوزستان کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

اتفاق ویژه:
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم‌ملی و پدر امیر گلر راه‌آهن در اقدامی عجیب با یک قلاده سگ به ورزشگاه آمده بود و ماموران از حضور وی در ورزشگاه جلوگیری کردند. او که برای تماشای بازی پسرش به شهر قدس آمده بود، در نهایت مجبور شد بازی را از طریق رادیوی ماشین دنبال کند.

حواشی:
* به علت خرابی دستگاه آسانسور ورزشگاه شهرقدس خبرنگاران و مسوولینی که بازی را از جایگاه تماشا می‌ کنند، با 10 دقیقه تاخیر به تماشای بازی یا ثبت و تهیه اخبار و گزارش بازی پرداختند.
* سه گلر پرسپولیس یعنی وحید قلیچ، احمد عابدزاده، میثاق معمارزاده در سه دوره مختلف تماشاگر بازی دو تیم بودند که البته قلیچ همکار همیشگی فرهاد کاظمی است اما دو نفر دیگر برای دیدار با کاظمی روی سکو نشسته اند.
*رامین رضاییان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال‌خوزستان رفت و از ویسی برای حضور در بازی رخصت گرفت و در سمت دیگر بازیکنان استقلال‌خوزستان؛ مجید حیدری، محمدرضا مهدوی، سیدصالحی و میثم مجیدی به سمت نیمکت راه‌آهن رفته اند و از فرهاد کاظمی برای حضور در بازی اجازه گرفتند.
* به جز حضور میهمانان ویژه در جایگاه وی آی پی آنالیزور تیم نفت‌مسجدسلیمان حضور داشته تا برای بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال‌خوزستان بتوانند نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کند.
* امیر عابدزاده دروازه‌بان راه‌آهن بدون اینکه برخورد خاصی با وی صورت بگیرد، مصدوم شد و مورد مداوای پزشکی راه‌آهن قرار گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد