تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پیشکسوت استقلال هنوز برای قهرمانی تیمش شانس قائل است.



به گزارش "تک گل" ، شاهین بیانی در مورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان گفت: استقلال در این بازی بهترین شانس را داشت تا دوباره به کورس قهرمانی برگردد. نفت و تراکتورسازی امتیازات حساسی از دست داده بودند و بهترین فرصت بود که استقلال خود را به آنان نزدیک کند.با این حال استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد.

وی در مورد اختلاف 7 امتیازی استقلال با صدر جدول گفت: باید به این مسئله مهم دقت کنید که نفت و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند. بازی در لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی از نفت و تراکتور خواهد گرفت. ذوب‌آهن 5 گل به نفت زد. بنابراین استقلال می‌تواند با آرامش و استراحت بیشتر به کورس برگردد. 12 امتیاز باقی مانده و خیلی اتفاقات در این 4 هفته پایانی رقم خواهد خورد.

بیانی در مورد اینکه چرا استقلال در چند هفته اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: ذوب‌آهن 5 گل به نفت زد و تیم اوج‌گرفته‌ای است. ملوان هم با حضور فیروز کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و تلاش می‌کند از سقوط فرار کند. یک نکته مهم دیگر این است که استقلال نیمکت قوی‌ای دارد اما فاصله بازیکنان نیمکت‌نشین و بازیکنان اصلی نفت تهران زیاد هستند. این مسئله هم می‌تواند به استقلال برای اینکه به قهرمانی برسد کمک کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد