تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هواداران استقلال در تمرین امروز تیمشان علیه روشن و حاج رضایی شعار سر دادند.



به گزارش "تک گل"، تمرین تیم فوتبال استقلال دو روز پس از تساوی یک بر یک مقابل ملوان ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) تحت تاثیر صحبت‌های قلعه‌نویی با بازیکنان برگزار شد.

* در تمرین امروز تنها کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های استقلال حضور نداشت.

* خسرو حیدری پس از مدت‌ها غیبت در تمرین به دلیل مصدومیت امروز با استقبال بازیکنان در تمرین حاضر شد و به تمرین اختصاصی پرداخت.

* یک کودک 11 ساله اهل کرمانشاه که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند امروز به کمپ آمد و به امیر قلعه‌نویی گفت که آرزو دارد روزی پیراهن استقلال را بپوشد. سرمربی استقلال به وی و خانواده‌اش اعلام کرد هرگونه کمکی که بخواهند برای آنها انجام می‌دهد. کادر فنی و مسئولان کمپ برای این کودک لباس استقلال را تهیه کردند تا او بتواند کنار تمرین آبی‌پوشان بازی کند. هنگامی که قلعه‌نویی برای این کودک صحبت می‌کرد او نیز کنار بازیکنان حضور داشت و به همه گفت که من شرایط خوبی ندارم و به خاطر من بازی‌هایتان را ببرید. صحبت‌های این کودک بازیکنان و کادر فنی را تحت تاثیر قرار داده بود.

* هنگامی که آرش برهانی وارد کمپ شده بود یکی از هواداران که ظاهرا برای تشویق استقلال به انزلی سفر کرده بود با اعتراض به مهاجم آبی‌پوشان گفت این همه راه به انزلی نرفتم که موقعیت را از دست بدهی. برهانی در پاسخ به این هوادار چیزی نگفت.

* آگهی ترحیم هوادار استقلال که پس از گل خوردن استقلال مقابل ملوان جان خود را از دست داده بود امروز میان هواداران پخش شد.

* حدود 50 نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و در میان آنها تعدادی از بانوان نیز مشغول تماشای تمرین بازیکنان استقلال بودند.

* تمرین با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان آغاز شد. سرمربی آبی‌پوشان که عصبانیت در چهره او مشخص بود به انتقاد از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل ملوان پرداخت و گفت: چرا هر چقدر با شما صحبت می‌کنیم و تمرینات را برای شما در نظر می‌گیریم باز هم در زمین اشتباه می‌کنید؟

قلعه‌نویی از بازیکنان خواست که درباره این موضوع که چرا به راحتی استقلال امتیاز از دست می‌دهد صحبت کنند. هاشم بیک‌زاده در جمع بازیکنان گفت این فصل خیلی مشکل داشتیم و من حتی با دست مصدوم برای تیم بازی کردم. 4 بازی به پایان فصل مانده ولی هنوز درصد زیادی از قراردادمان را نگرفته‌ایم.

آرش برهانی نیز که در دیدار مقابل ملوان دقایق پایانی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده بود به دفاع از خود و شرایط تیم پرداخت.

* هواداران استقلال به تمجید سرمربی تیمشان پرداختند. آنها در حمایت از قلعه‌نویی "ژنرال جام بیاری جام نیاری، دوستت داریم"، " کور شم نبینم، نبینم غمتو"، ای امیر آبی، ژنرال تاجی" و ... سر دادند. همچنین این تعداد علیه حسن روشن و حاج ‌رضایی شعارهایی چون "روشن، شموشک، دسته 3 پیوندتان مبارک" و "حاج‌رضایی یادت باشه قلعه‌نویی سرورته" سر دادند. سرمربی استقلال با اشاره دستشانش از آنها خواست تا هواداران این شعارها را ندهند.

* قلعه‌نویی دقایقی با محسن فروزان و وحید طالب‌لو صحبت کرد و نوع گفت‌وگوی آنها به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید سرمربی استقلال در حال مواخذه این دو دروازه‌بان است.

* پس از پایان صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان با چهره‌های ناراحت مشغول تمرین شدند و آنها در طول دویدن دور زمین با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین، انجام کارهای کششی، عبور از موانع، بازی دستش ده و انجام کارهای تاکتیکی بود.

استقلال در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد