تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سیاسی که به تازگی از زندان آزادشده است، موضوع اخراج برانکو را تکذیب کرد.



به گزارش "تک گل"، در شرایطی که سیاسی بعدازظهر دیروز در گفت و گو با روزنامه نگاران خبر از برکناری قریب الوقوع برانکو ایوانکوویچ پس از بازی لخویا داده بود ، شب گذشته در برنامه نود این موضوع را تکذیب کرد . سیاسی همچنین درپاسخ به سئوالی درباره بازکشت حسین عبدی به کادرفنی پرسپولیس پس از مذاکره با وی در دفتر باشگاه ، این موضوع را هم منکر شد . این در حالی بود که عبدی در پایان جلسه با سیاسی گفته بود از وی خواسته شده به قطر برود اما سیاسی گفت :مطلقا در این باره با آقای عبدی حرف نزده ام و آنچه که گفته شده نظر ایشان بوده است!

سیاسی که روی دور تکذیب بود ، در پاسخ به محمدحسین نژادفلاح قائم مقام مدیرعامل که روی خط آمده بود ، موضوع بازگشت ناگهانی اش به دفتر باشگاه پرسپولیس و حضور در اتاق نژادفلاح را کاملا طبیعی دانست و آن را وظیفه قانونی خود خواند درحالیکه نژآدفلاح به وی گفت در غیاب او باشگاه با کمک های مالی حسین هدایتی و شرکت بهنام پیشرو می گشته و کاری هم روی زمین نمانده بوده که او بخواهد پس از آزادی "بدو بدو" به باشگاه بیاید و در کارها اخلال ایجاد کند . وی همچنین کنایه ای هم به سیاسی زد و درباره نحوه کسب درآمد وی نکاتی را به زبان آورد که از سوی سیاسی بی پاسخ ماند .

در این مکالمه، سیاسی گفت تمایل زیادی به ادامه کار در پرسپولیس ندارد اما به حکم هیئت مدیره تا زمان پذیرش استعفا وظایف قانونی خود را انجام می دهد . او همچنین در پایان حرفهایش در برنامه نود از نژاد فلاح به عنوان عضو خانواده شهدا و تاج سر نام برد تا هواداران پرسپولیس در نهایت متوجه نشوند که اوضاع وقاعا از چه قرار است .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد