تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، تيم فولادنوين اهواز در هفته ماقبل آخر گروه الف ليگ دسته اول با پيروزي مقابل مس کرمان به قهرماني رسيد.



تیم فولاد نوین اهواز با 42 امتیازی که در 21 بازی خود کسب کرد توانست مجوز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورید. فولادی ها در بازی امروز خود در دیداری فینال گونه در حالی به مصاف مس کرمان رفتند که آنها هم در کورس قهرمانی بودند. بازی این دو تیم در نهایت با تک فولادی ها که در دقیقه 82، توسط علی اصغر عاشوری و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به پایان رسید و آنها توانستند بالاتر از مس 35 امتیازی و نساجی 33 امتیازی به عنوان قهرمان گروه الف مسابقات لیگ آزادگان برسند.

فولاد نوینی ها در حالی در آخرین هفته مسابقات هفته آینده به دیدار نفت و گاز گچساران خواهند رفت که در 21 بازی انجام داده خود توانستند به 12 پیروزی، 6 تساوی و 3 باخت دست یابند، آنها 35 بار دروازه حریفان خود را باز کردند و 16 بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند، آنها با این آمار، بیشترین پیروزی و کمترین شکست را در بین مابقی تیم ها داشتند، خط آتش فولادنوینی ها نیز با میانگین 1/66 گل برای هر بازی، با اقتدار و با فاصله، بهترین خط حمله در بین تیم های حاضر است، اما در دفاع آنها قبل از انجام بازی آخر خود، به طور مشترک با فجرسپاسی شیراز با میانگین 0/76 گل خورده در هربازی عنوان بهترین خط دفاعی را کسب کرده است.


فولادنوین اهواز با مربیگری سیدکوروش موسوی، از جمله تیم های بی ادعایی بودند که از ابتدای فصل با اتکا بر جوانان خود چشم به قهرمانی داشته و در نهایت نیز با اقتدار و اختلاف امتیاز مناسبی با باقی تیم های حاضر در گروه خود به این عنوان دست یافتند.

فولادنوین، پس از تیم های نوجوانان، جوانان و امید، چهارمین تیم است که در هفته اخیر، از مجموعه فولاد توانسته عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد