تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فولاد خوزستان در حالي به مصاف السد رفت که اين بازي تنها اميد فولاد براي ادامه حضور در ليگ قهرمانان بود ولي با باخت برابر اين تيم اين کورسوي اميد خاموش شد.



در حالیکه فولاد برای ادامه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم نداشت نتوانست حریف السد شود و دیدار با را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه جاسم بن حامد دوحه
داور: مهد امیر بن یعقوب (مالزی) کمک ها: موهد بن محمد (مالزی)، عزمان بن اسماعیل (مالزی)
اخطار: ماجد (44) بلحاج (53) از السد

فولاد:
 علی سلیمی، احمد آل‌نعمه، مساریچ، یوسف وکیا، امید خالدی (83 کامل)،‌ مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و نونگ
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

السد قطر:
 سعد الدوسری، محمد کسولا، لی جونگ سو، عبدالکریم حسن، ابراهیم ماجد، نذیر بلحاج، على اسداله، خلفان ابراهیم، موریکی (83 احمد یوسف)، حسن الهیدوس و ایدینالدو گرافیته
سرمربی: حسین عموته

شرح گل:
1 - 0 (السد قطر) : حرکت حسن الهیدوس پشت محوطه جریمه فولادی با پاس فوق العاده او ادامه یافت و موریکی با فراری از بین مدافعان فولاد و در شرایطی که با سلیمی تک به تک شده بود دروازه این تیم را باز کرد، این گل در دقیقه 42 به ثمر رسید.

دقایق حساس:
دقیقه 09 – اولین حمله جدی این بازی توسط السدی ها رقم خورد که ضربه خلفان ابراهیم باتجربه را سلیمی مهار کرد.
دقیقه 14 – آلویز نانگ پشت محوطه جریمه السدی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را با بی دقتی به بیرون زد.
دقیقه 21 – پاسهای السدی ها درون محوطه جریمه فولاد دروازه این تیم را با خطر جدی روبرو کرد اما این توپ توسط مدافعان این تیم دور شد.
دقیقه 38 – حرکت اسداله و جاگذاشتن مدافعان فولاد پاسی را در محوطه برای ابراهیم آماده کرد که ضربه وی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 40 – ضربه ایستگاهی السدی ها با ضربه سر مهاجم این تیم روبرو شد اما این ضربه را سلیمی با جاگیری خوب مهار کرد.
دقیقه 41 – موریکی روی دروازه فولادی پا به توپ خطر جدی ایجاد کرده بود اما ضربه او را خالدی با تکلی که مشکوک به هند بود دور کرد.
دقیقه 51 – خلفان ابراهیم تک و تنها در عمق دفاع فولادی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را از راهی دور و خطرناک به سمت دروازه سلیمی شلیک کرد و این توپ با فاصله ای کم از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 58 – ضربه ایستگاهی آل نعمه که از فاصله حدودا 25 متری و فنی زده شد با فاصله کمی از بالای دروازه السد به بیرون رفت.
دقیقه 53 – توپ ارسالی آل نعمه را ساسان انصاری از پشت محوطه شش قدم با ضربه ای به سمت دروازه السد فرستاد که این توپ را دروازه بان این تیم مهار کرد.
دقیقه 62 – گرافیته در سمت چپ دفاع فولاد در گوشه محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و با ضربه ای محکم دروازه این تیم را تهدید کرد اما ضربه او از کنار دروازه سلیمی به بیرون رفت.
دقیقه 70 – سانتر آل نعمه با ضربه سر مدافع السدی ها برخورد کرد تیرک دروازه این تیم را به لرزه در آورد.
دقیقه 73 – موریکی با فرار از کمند مدافعان فولاد در محوطه جریمه این تیم با سلیمی تک به تک شد و اما خروج عالیه سلیمی مانع گل شدن این توپ شد
دقیقه 73 – نانگ ضربه ای را روانه دروازه السد کرد اما شوت او از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 84 – ضربه سنگین فولادی ها از پشت محوطه جریمه روی دروازه السد ایجاد خطر کرد اما عکس العمل دروازه بان آنها باث دفع شدن این موقعیت شد.

اتفاق ویژه :
فولادی ها هم مانند تراکتورسازان در بازی پنجم خود، که امروز انجام شد شکست خوردند و آنها هم از دور مسابقات حذف شدند تا آخرین بازی شان کاملا تشریفاتی باشد.

بهترین بازیکن:
موریکی را می توان بهترین بازیکن بازی امشب این دو تیم دانست، وی که با فرصت طلبی و تیزهوشی توانست تگ گل این بازی را برای السدی ها به ثمر رساند، در طول بازی موقعیت های زیادی را روی دروازه فولادی ها به وجود آورد و به همراه گرافیته مایه عذای مدافعان و دروازه بان تیم فولاد در این بازی بودند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد