تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، هفته سیاه فوتبال ایران را رقم زدند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تیم های تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران با سپردن نتیجه بازی به حریفانشان و نفت تهران با یک تساوی، هفته بدی را برای فوتبال ایران در بین تیم های آسیایی رقم زدند.

در ادامه رسم همیشگی فوتبال ایران، مخالفت با صعود بی دردسر
پرسپولیسی ها در حالی به دیدار لخویا رفتند که از چهار بازی گذشته خود، سه پیروزی و یک باخت را به دست آورده بودند. آنها با چند تغییر نسبت به بازی رفت به سراغ متمول های قطری رفته بودند که عمده ترین آن را می توان عدم حضور محسن بنگر و فرناندو گابریل دانست. پرسپولیسی ها در حالی که به یک امتیاز در این بازی نیاز داشتند، در ادامه رسم همیشگی حاکم بر فوتبال ایران که صعود بی دردسر را نمی پذیرد، با فرمولی شبیه به بازی رفت با تیم النصر، بازی را با نتیجه ای مشابه پیروزی خود در برابر این تیم در بازی رفت، واگذار کرد تا تنها کاری که از دستشان برمی آید نزول از رتبه اول به دوم باشد.

سرخپوشان در آخرین بازی خود، دو هفته آینده با بنیادکار ازبکستان را در تهران دیدار خواهند داشت و دو حریف مدعی دیگر یعنی لخویا و النصر نیز همان روز و همان ساعت در عربستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در حال حاضر شاگردان لادروپ نامدار با 10 امتیاز بر صدر جدول تکیه زدند و پرسپولیسی های 9 امتیازه نیز به رتبه دوم فرستاده شدند، النصر با پیروزی امروز در برابر حریف ازبکستانی 8 امتیازی و در رتبه سوم است و بنیادکار نیز با تنها کسب 1 امتیاز چهارم است.


رد کردن سه امتیاز شیرین تر از عسل
نفت تهران نیز پس از پیروزی ماندگار خود در هفته گذشته و در زمین عربستانی ها، امروز در شرایطی به دیدار پاختاکور رفت که می توانست با کسب یک پیروزی خود را دست نیافتنی تر و صدرنشینی خود را بیمه کند، اما آنها همچون دیدارشان با تیم العین در تهران به نتیجه ای غیر از تساوی یک بر یک رضایت ندادند تا شانس کسب این سه امتیاز شیرین را در خانه از کف بدهند.

شاگردان منصوریان با تساوی در بازی امروز، در صورت پیروزی العینی ها در بازی امشب، همانند همشریان سرخپوش خود صدر جدول را به راحتی از دست می دهند و دو هفته آینده باید در دیداری نفس گیر و تعیین کننده در امارات، با العین بازی خواهند دشت، نفتی ها در حال حاضر تنها تیم 8امتیازه این گروه هستند و العینی ها نیز قبل بازی با تیم الشباب عربستان توانستند 6 امتیاز کسب کنند، پاختاکور ازبکستان 6 امتیاز و الشبابی ها نیز با 2 امتیاز تیم های دیگر این گروه هستند.


ناامید کردن تبریزی ها برای سومین سال پیاپی
تراکتورسازی تبریز اما، اولین تیم حذف شده ایرانی از لیگ قهرمانان آسیاست، در حالی که با پیروز در بازی پنجم خود می توانستند امیدها را برای صعود زنده نگه نگه دارند برای سومین سال پیاپی تبریزی ها را از دیدن دور دوم مسابقات ناامید کردند.

آنها در بازی با حریف ازبکستانی با ترکیبی متفاوت تر از گذشته به بازی آمدند و چند بازیکن تاثیر گذار خود از جمله تیموریان و ادینهو را روی نیمکت نشانده بودند. سرخپوشان تبریزی با ارائه یک بازی هجومی می توانستند در نیمه اول نسخه حریف شان را بپیچند اما بدشانسی حریفی به مراتب سرسخت تر از نسف قاراشی برای آنها بود.

تراکتورسازان در حالی با 4 امتیاز در قعر جدول این گروه جاخوش کرده است که الاهلی عربستان با 11 امتیاز صعود خود را از این گروه قطعی کرده است و نسف قاراشی 7 امتیازی و الاهلی امارات 5 امتیازی نیز تیم های دوم و سوم این گروه هستند.

در بازی سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه تراکتورسازی در حالی در یک بازی تشریفاتی در امارات به دیدار الاهلی خواهد که نتیجه بازی برای حریف اماراتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جالب اینکه در بازی دیگر این گروه نیز عربستانی ها به دلیل مسجل شدن صعودشان، در یک بازی تشریفاتی به دیدار نسف قاراشی خواهد رفت که نتیجه آن بازی برایش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.


نیمکت خالی، کار خود را کرد
فولادی ها نیز با شکست در بازی پنجم خود در برابر السدی های قدرتمند، دومین تیم حذف شده ایرانی بودند، البته تفاوت حذف اهوازی ها با نماینده دیگر حذف شده ایران این بود که سرخپوشان اهوازی در صورت پیروزی نیز کار سختی را پیش رو داشتند و احتمال اینکه به موفقیتی نمی رسند بسیار محتمل بود.

دست خالی دراگان اسکوچیچ در بازی این تیم مقابل السد بیشتر از باقی بازی ها به چشم می آمد و در نهایت بزرگترین معضل امسال فولادی ها، کار دست شان داد تا رنگ دور دوم به چشن نبینند.

در حال حاضر الهلال و السد با 10 امتیاز در صدر این گروه جولان می دهند و صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کردند، البته قطری عنوان اول را در اختیار دارند و عربستانی ها نیز در مقام دومی نشسته اند، بنابراین بازی این دو تیم که دو هفته بعد در عربستان انجام می شود، به نوعی دوئلی برای کسب عنوان اولی این گروه است، تیم های لوکوموتیو 4 امتیازی و فولاد 3 امتیازی نیز در اهواز برای آخر نشدن زورآزمایی می کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد