تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دربی خوزستان در حالی برگزار می شد که نفتی ها برای فرار از منطقه سقوط به شدت به امتیازات این بازی احتیاج داشتند و از طرفی استقلالی ها نیز برای راحت شدن خیالشان از بابت ماندگار شدن در لیگ برتر نیاز به امتیاز داشتند.

در این بازی شاگردان ویسی با ترکیب دیاکیته، محمد طیبی، مهدی مومنی، موسی کولی بالی، میثم بائو، مجید حیدری، میثم مجیدی، میثم دورقی، محسن بیات، روح الله سیف اللهی و حمدالله ابدام میهمان نفتی بودند که با  گئورگی گئورگیف، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، میلاد زنیدپور و الکساندر پاشنکو به این دیدار آمده بودند.

گزارش بازی:

در نیمه اول این بازی، حساسیت جدول کاملا روی بازی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود تا بازی کاملا پرفشار و البته پر اشتباه از سوی هر دو تیم دنبال شود. به جز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شاهد هیچ صحنه حساسی روی دروازه ها نبودیم. تنها یک بار کیوان امرایی فرصت داشت تا دروازه دیاکیته را باز کند اما ضربه سر وی را دروازبان سیه چرده استقلال مهار کرد.

در نیمه دوم، نفتی ها کاملا هجومی دیدار را آغاز کردند و دوبار روی ضربات کرند خطرناک ظاهر شدند که ندافعین هوشیار استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند. ویسی که فشار را زیاد می دید در دقیقه 53 سیدصالحی را به میدان فرستاد تا بلکه فشار را کمتر کند. در دقیقه 56 حرکت و شوت محکم پاشنکو از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه و روی یک ضد حمله خطرناک شوت مهدی مومنی را گئورگیف به سختی دفع کرد.

بازی به مراتب بهتر از نیمه او دنبال می شد و کمتر در میانه میدان بود. هر دو تیم   روی حملات خود دروازه ها را تهدیدمی کردند اما بعضا بی دقتی مهاجمان و البته هوشیاری دفاع هر دو تیم اجاره گلزنی به طرفین را نمی داد. رفته رفته و ز دقیقه 70 به بعد بازی مجددا افت کرد. استقلال خوزستان که با توجه به شکست سنگین راه آهن یک امتیاز را نیز کافی می دید سعی در کنترل بازی داشت و نفت نیز در حملات بی برنامه نشان می داد.طلایی ترین موقعیت این بازی در دقیقه 91 اتفاق افتاد و سیدضالحی یک تک به تک محض را از دست داد. روی پاس سیف اللهی مهاجم آبی ها با گئورگیف تک به تک شد و با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

بدین ترتیب دربی خوزستانی ها با نتیجه دون گل به پایان رسید.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد