تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، امیر قلعه نویی، در کنفرانس پایان بازی، در جمع خبرنگاران گفت:

نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم ایجاد موقعیت کنیم، در مجموع می توانستیم در این بازی برنده باشیم، نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم، با به زمین آوردن خرسندنیا جای خالی بین هافبک و دفاع را پرکردیم و با استفاده از این موضوع توانستیم حملات بیشتری روی دروازه آنها تدارک ببینیم، اما آنها در لایه های دفاعی رفتند و در مقابل ما آنقدر دویدند که پایان بازی پاهایشان گرفت و به زمین افتاده بودند، ما از تک موقعیت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: ما در بازی های گذشته کمی بدشانسی آوردیم. هنوز 9 امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده، از طرفی در بازی های روز یکشنبه باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی که درباره کم کاری بازیکنان پرسیده شد گفت: بچه های ما با همه وجدشان تلاش کردند و اگر ایرادی بوده به من برمی گردد، در سه بازی گذشته همه بچه ها با تلاش دویدند، طرفداران هم حق دارند اما بازیکنان ما بی غیرت نیستند، شما بروید ببینید مثلا هرایر با توجه به خارجی بودن چند وقت است پول نگرفتند، امید ابراهیمی اول فصل یک دریافتی داشته و بعد از آن چیزی نکرفته، بچه های ما اصل غیرت هستند و تلاش کردند.

وی در پایان گفت: آقای افشارزاده و هیات مدیره تلاششان را کردند، اما مشکلات ما زمانی آغاز شد که تصمیم گرفتند استقلال را واگذار کنند، من توپ را در زمین کسی نمی اندازم اما از آن زمان دیگر پولی به حساب ما واریز نشد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد