تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ذوبی ها موفق شدند در خانه فولاد، با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند.



به گزارش "تک گل" یحیی گل محمدی و ذوب‌آهن در ادامه روند خوب خود، فولاد خوزستان را مغلوب کردند و رده پنجم را از استقلال گرفتند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ورزشگاه: غدیر اهواز
داور: یداله جهانبازی، کمک ها: محمدرضا منصوری - سعید زارع
اخطار: مساریچ (66) و یوسف وکیا (86) از فولاد و مظاهری (82) از ذوب‌آهن

فولاد:
علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، چاگو ،ساسان انصاری، نانگ، امید خالدی، مهدی بدرلو، یوسف وکیا، اسماعیل شریفات و محسن مسلمان
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن:
رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، علی حمام، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فر (82 مهدی پور)، مهدی رجب زاده(91 محبی) و مسعود حسن زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:
1 ـ صفر (ذوب‌آهن): حرکت عمقی دانیال اسماعیلی فر و پاس عرضی او به مسعود حسن زاده گل برتری ذوب‌آهن در زمین فولاد را ثبت کرد. زننده این گل مسعود حسن زاده مهاجم گلزن ذوبی ها بود که با یک بغل پا از پشت خط شش قدم دروازه فولاد را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: روی پاس دقیق از میانه میدان مسعود حسن زاده ضربه سر زد که با فاصله کمی توپ راهی اوت شد.
دقیقه20:ذوبی ها توسط اسماعیلی فر صاحب یک فرصت تک به تک شدند اما سلیمی توپ را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 26:روی ارسال چاگو شوت نانگ به شکل خطرناکی با فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 29:در فضای خالی بین آل نعمه و خالدی ،علی حمام صاحب موقعیت شد که وکیا توپ را به کرنر زد.
دقیقه 51:شوت سرکش احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه در آغوش علی سلیمی قرار گرفت.
دقیقه 57:کرنر محسن مسلمان از جناح چپ با ضربه سر مساریچ همراه بود که با فاصله اندکی راهی اوت شد.

بهترین بازیکن: علی حمام مدافع راست لبنانی ذوب‌آهن در طول مسابقه بسیار پرتلاش بود و تاثیر زیادی در کمرنگ شدن حملات فولاد از جناح چپ کرد. به جز او رشید مظاهری دروازه‌بان فولاد که با یک واکنش عالی ذوب‌آهن را در بازی نگه داشت، شایسته کار کرد.

اتفاق ویژه: ذوب‌آهن که در لاک دفاعی رفته بود، در وقت اضافه مدافعان فولاد را غافلگیر کرد و گل دوم خود در این بازی دشوار به ثمر رساند. این گل فولاد را از کسب قهرمانی لیگ‌برتر ناامید کرد و ذوبی ها را یک گام به کسب سهمیه نزدیک نمود. بی جهت نبود که یحیی گل‌محمدی با سوت پایان بازی از خود بی خود شد و به میانه میدان دوید و بازیکنان تیمش را در آغوش گرفت و با آنها حلقه شادی تشکیل داد.

حاشیه‌ها:
*محمدقاضی در لیست 18 نفره فولاد برای ذوب آهن حضور ندارد . او به خاطر مشکلاتی که هفته پیش در این بازی غایب است.
*سروش رفیعی ،شهاب کرمی و مهرداد جماعتی در جایگاه ویژه حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می کنند.
*به دلیل اینکه پیراهن ذوب آهن و اسکوچیچ همرنگ بود اسکوچیچ مجبورشد کت بپوشد.
*ساعت 12:00 امروز در برنامه بازتاب اعلام شد تماشای مسابقه فولاد و ذوب آهن رایگان است که همین مساله سبب شد گروه زیادی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه غدیر بیایند، اما برخلاف گفته‌های پیش از مسابقه تماشای این دیدار رایگان نشد.
*قبل از آغاز مسابقه، دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد و کادر فنی این تیم با دسته گل به سمت یحیی گل محمدی، سرمربی ذوب آهن، رفتند و ضمن خوشامدگویی به آنها، دسته گل را تقدیم شان کردند.
*رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته فولاد با علی سلیمی دروازه بان فعلی فولاد روبوسی نکردند و همین مساله باعث شد حاضرین در ورزشگاه بگویند، اختلافات آنها همچنان پابرجاست.
* پس از خطای علی حمام روی اسماعیل شریفات و سوت یدالله جهانبازی در دقیقه 60 گل‌محمدی داور بازی کارت قرمز را برای یحیی از جیب خارج کند. اما با وجود اعتراض ادامه دار گل‌محمدی جهانبازی با یک تذکر غائله را ختم کرد.
* محمدرشید مظاهری در دقیقه 79 در صحنه ای عجیب بدون اینکه برخوردی با وی داشته باشد، خود را به زمین انداخت و 2 دقیقه وقت بازی را کشت تا ذوب‌آهن از زیرفشار حملات فولاد بیرون بیاید. این وقت کشی آشکار با اعتراض شدید هواداران فولاد و بازیکنان این تیم مواجه شد اما مظاهری کار خود را انجام داد و در نهایت با وجود دریافت یک کارت زرد به هدف خود رسید. مظاهری بازیکن سابق فولاد است.
* محسن مسلمان هافبک سابق ذوب‌آهن در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت و در نهایت جای خود را به یک بازیکن جوان داد.
* مسعود حسن زاده با گلی که در این بازی به ثمر رساند، 8 گله شد. البته او در غیبت کاوه رضایی درخشش همیشگی را نداشت، اما برای ذوب‌آهن باز هم موثر کار کرد.
* دانیال اسماعیلی فر پدیده جدید ذوب‌آهن که از بازی مقابل استقلال درخشش خود را آغاز کرده امروز هم یک پاس گل به تیم یحیی صادر کرد.
* در لحظات پایانی احسان پهلوان و مرتضی تبریزی دو بازیکن ذوب‌آهن با هم به جروبحث پرداختند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد