تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مکانی دروازه بان پرسپولیس اظهار کرد که آقای محمدزاده با چه مدرکی می گویند با هواداران درگیر شده ام؟!



مکانی گفت: من نمی‌ دانم که آقای محمدزاده به عنوان قاضی و مسوول در کمیته اخلاق چرا و به چه علت و براساس چه دلیل و مدرکی هر روز در رسانه ها مصاحبه می‌ کند و من را به فحاشی و درگیری فیزیکی با هوادار متهم می‌ کند.

بعد از بازی با لخویا با کسی درگیر نشدم

من بعد از بازی با لخویا همانطور که یک بار هم برایتان توضیح دادم فقط دیدم که یک نفر که البته نام او را هوادار پرسپولیس نمی‌ نامم خواستم به سمتش بروم اما آقای باقری به من گفت توجه نکن. من می‌ خواستم به آن فرد بگویم که به چه علت چنین کاری انجام می‌ دهد و اصلا قصد درگیری نداشتم ضمن اینکه فاصله من با او خیلی زیاد بود و اصلا شاید من را ندیده باشد. اما خیلی متاسف می‌ شوم که می‌ بینم آقای محمدزاده هر روز از من به عنوان بازیکنی که با هوادار پرسپولیس درگیر می‌ شود، نام می‌ برد من از ایشان درخواست می‌ کنم که اگر مدرکی دارد در رسانه عنوان نکند، با خودم تماس بگیرد تا من برای توضیح دادن خدمت ایشان برسم.

دست از سر من بردارید

مکانی در جواب این سوال که شاید شیطنت های او در گذشته باعث شده که حالا هر اتفاقی می‌ افتد، همه به او نسبت دهند پاسخ داد که؛ نمی‌ دانم چرا هر کسی هر کاری می‌ کند، به من نسبت می‌ دهند. من 20 متر با آن فرد فاصله داشتم چطور ممکن است که با او درگیری فیزیکی پیدا کرده باشم؟ به هر حال اقوام و دوستان و بقیه افرادی که از ماجرا خبر ندارد، صحبت های آقای محمدزاده را می‌ خوانند و من را مقصر می‌ دانند. ایشان دائم در مصاحبه هایش می‌ گوید عمل زشت سوشا مکانی، من نمی‌ دانم که چه عمل زشتی انجام داده ام. از همه خواهش می‌ کنم که به من اجازه بدهند در آرامش باشم و هر اتفاقی در پرسپولیس می‌ افتد را به من ربط ندهند، دست از سر من بردارید. کار کمیته اخلاق این است که قانون و نظم را در میان بازیکنان و کلا فوتبال لیگ پیاده کنند نه اینکه با آبروی یک بازیکن بازی کنند. الان هم من نمی‌ دانم که با چه سند و مدرکی اینطور مورد تهاجم رسانه ها و کمیته اخلاق قرار گرفته ام.

چرا همه پرسپولیس را قضاوت کردند

خیلی از پیشکسوتان معتقدند، مشکلات این فصل باعث شد که خشونت میان بازیکنان تیم بیاید. سوشا در این مورد پاسخ داد که؛ مشکل این است که در پرسپولیس هر اتفاقی می‌ افتد بیشتر از سایر تیم ها در چشم است. باور کنید در بعضی از تیم ها اتفاقات و جنایاتی رخ می‌ دهد که هیچ کس از آنها خبری ندارد! پرسپولیس به اندازه کافی خودش مربی، مدیر و بزرگتر دارد که در مورد خانواده خودشان اظهارنظر کنند. دلیلی ندارد که تیم های دیگر بخواهند دائم در مورد ما نظر بدهند. نمی‌ دانم چرا اینطور شده که همه به خودشان اجازه می‌ دهند، پرسپولیس را قضاوت کنند.

با نورمحمدی درگیر نشدم

نمی‌ دانم بعضی ها دنبال چه می‌ گردند که هر روز خبرهای کذب انتشار می‌ دهند. من با نورمحمدی درگیر نشدنم و این خبر صحت ندارد چرا باید یک عده معلول حال در مورد پرسپولیس و بازیکنانش قضاوت کنند؟ درست است که پرسپولیس امسال خوب نتیجه نگرفته است اما ما هنوز اینقدر بدبخت نشدیم که هر کسی از راه می‌ رسد در مورد تیم ما نظر بدهد. من بازیکن ملی هستم چرا نباید به همین سادگی در مورد ما خبرهای کذب منتشر شود. به اندازه کافی ما شرمنده هواداران هستیم دلیلی ندارد که با این اخبار ما را مقابل آنها قرار بدهند.

از انتقادها ناراحت نمی‌ شوم

مکانی در پاسخ به این سوال که آیا او از ابتدای فصل فکر می‌ کرد که امسال این همه بازی هایش و رفتارهایش مورد انتقاد قرار بگیرد جواب داد که؛ تیم پرسپولیس بزرگتر دارد، افرادی دارد که تاریخ ساز این تیم بودند و آنها هر چه انتقاد کنند، هیچ وقت من هیچ صحبتی نخواهم کرد هرچقدر که انتقاد آنها شدید باشد. گردن ما در مقابل هواداران از مو باریک تر است. اگر احمدرضا عابدزاده، سلطانی و یا قلیچ در مورد من حرفی بزنند هیچ وقت من اظهارنظری نمی‌ کنم. دروازه‌بان پرسپولیس بودن و قرار گرفتن در جای این افراد بزرگ انتظارات را بالا می‌ برد و کار سختی است. حتی اگر 10 نفر در زمین خوب نباشند باز همه تقصیرها گردن دروازه‌بان می‌ افتد. من همیشه سعی کردم در مقابل انتقادات همه تلاشم را بکنم تا آن انتقادات را برطرف کنم. امیدوارم که اجازه بدهند پرسپولیس اینقدر در حاشیه نرود و اینقدر ما را تحت فشار نگذارند تا ما بتوانیم سه هفته باقیمانده را پشت سر بگذاریم و در بازی مقابل بنیادکار بازی خوبی انجام دهیم. در فصل آینده قطعا آقای برانکو با شخصیت بزرگ و بار فنی بالایی که دارد، تیم خوبی را می‌ بندد که هواداران را خوشحال کند.

برانکو را فصل آینده ببینید

اگر بگذارند پرسپولیس کار کند، ما می‌ توانیم از گروه خودمان صعود کنیم و به بازی های آینده امیدوار باشیم. شما ببینید تراکتورسازی که در صدرجدول است نتوانست از این مرحله صعود کند. اما ما توانستیم در گروه مرگ بازی های قابل قبولی ارائه دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. مطمئن باشید آقای برانکو که 5، 6 سال در فوتبال ملی ایران بوده می‌ تواند برای فصل آینده تیم خوبی را ببندد، در حال حاضر نتایج پرسپولیس به ایشان برنمی گردد چون او مدت ها از فوتبال ایران دور بوده و از بازیکنان فعلی تیم ها شناخت ندارد، باید در فصل آینده پرسپولیس را ببینیم. درست است که پرسپولیس عملکرد جالبی نداشته ولی این باعث نمی‌ شود که هر کس بخواهند با اظهارنظرهایش چماقی بر سر تیم بزند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد