تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علی کریمی که مربی گری در تیم ملی را تجربه کرده است، در رابطه به حرفهای دبیری از خود واکنش نشان داد و گفت: امثال دبیری که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده‌اند قبل از آوردن اسمی از من اول آن را مزه‌مزه کنند.



علی کریمی در مورد صحبت های روز گذشته شهرام دبیری بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کی‌روش اظهار داشت: بعد از جدایی از تیم ملی تا امروز حرفی نزدم و تصمیم داشتم برای حفظ آرامش تیم ملی حرفی نزنم اما دیروز و برای دومین بار نقل قول هایی از سوی عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده است در مورد من گفته شد که هر چند از سوی رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و حتی خود این عضو هیات رئیسه تکذیب شد اما این بار به این نتیجه رسیدم که اگر سکوت کنم شاید شک و شبه عده ای به یقین تبدیل شود.

وی ادامه داد: بار اولی که این مباحث مطرح شد سکوت کردم اما این افراد بدانند من اگر دنبال پول و بلیت بیزینس کلاس بودم چند ماه بدون قرارداد با تیم ملی همکاری نمی کردم و مثل همه مربیان اول قرارداد می بستم و بعد سر تمرین می رفتم. من اگر دنبال پول بودم باز هم به فوتبالم ادامه می دادم چرا که هم به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم و اینکه هم دوره ای هایم مثل عنایتی از خیلی ملی پوشان فعلی آماده تر هستیم.

علی کریمی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم که عضو هیات رئیسه فدراسیون به حداقل اتفاقات فوتبالی اشراف ندارد و امثال ایشان که در این فوتبال زیاد آمده اند و رفته اند و بازدهی هم نداشته اند و اگر هم دارند من از آن اطلاعی ندارم با تصمیم هایشان فوتبال را به این روز انداخته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما امیدوارم او و امثال این آقا قبل از آوردن اسم علی کریمی آن را مزه مزه کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد