تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس روز مرد را در نشست خبری بازی با پیکان تبریک گفت.



به گزارش "تک گل"، سرمربی پرسپولیس درباره بازی پیکان گفت: «امیدوارم این روز بزرگ را با پیروزی مقابل پیکان جشن بگیریم. ما مشکلات بزرگی داشته‌ایم و نتایج در حد پرسپولیس نبوده است. اما من به این دلیل اینجا حضور دارم که این تیم بزرگ به جایی که لیاقتش را دارد برگردد.»

دیدار با شاگردان سابقم
باوجودی که پیکان تیم بزرگی است و بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و محمد نصرتی را دارد که شاگردان قبلی خود من بوده‌اند، اما ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

به علی‌عسگری استراحت دادم
برای بازی فردا به جز خانزاده و صادقیان، حمیدرضا علی‌عسگری را هم نداریم. چون دوست نداریم مصدومیت او تشدید شود. علی‌عسگری بازیکنی است که در آ‌ینده به او احتیاج خواهیم داشت و باید به او استراحت می‌دادیم

ما در لیگ برتر بهتر از حریفانمان بوده‌ایم
امتیازاتی را که لازم بود به دست نیاورده‌ایم اما چیزی که برای من خوش‌بینی می‌آورد این است که در همه بازی‌ها تیم بهتر ما بودیم. در بازی استقلال اهواز، سپاهان و همین طور سایپا. ما از نظر شکل بازی و ایجاد موقعیت خوب کار کردیم اما اشتباهات مختلف پیروزی را از ما گرفته است. در حالی که مثلا در بازی سپاهان در موقعیت ۸ به ۲ نباید آن گل را می‌خوردیم یا در بازی سایپا....

انتقاد از زمان کم آماده‌سازی
با توجه به درگیری ما در مسابقات آسیایی، شرایط آماده‌سازی ما هم مساعد نبوده است. مسابقات به صورت کاملا فشرده برگزار می‌شود و ما فرصت زیادی برای تمرین نداشته‌ایم اما من بهانه نمی‌آورم و به نظرم باید نتایج بهتری به دست می‌آورده‌ایم و امتیازات بیشتری کسب می‌کردیم.

مشکل دفاعی در جناحین
تنها راه پیش روی ما کار بیشتر و تمرین است برای اینکه اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. تنها با جدیت در تمرین می‌توانیم از بروز مجدد این اشتباهات جلوگیری کنیم. بیشتر گل‌هایی که خوردیم از جناحین بوده. حساس‌ترین جاها در زمین جناحین هر تیم است. به نظر من خیلی از گل‌هایی که خوردیم را می‌توانستیم دریافت نکنیم.

آموزش از همه چیز مهمتر است
در مورد اینکه سئوال می‌کنید چه کار باید کرد تا بازیکنان جوان دچار مشکلاتی مثل آنچه در مورد خانزاده اتفاق افتاد نشوند، باید گفت که آموزش از همه چیز مهمتر است. من از بازیکنان تیم درخواست کرده‌ام به یک شکل واحد رفتار کنند. هر بازیکنی ممکن است در شرایطی قرار بگیرد که عصبی و ناراحت باشد و همیشه هم ممکن است این اتفاق بیفتد و آنها باید خودشان را آماده شنیدن انتقادات در این شرایط کنند. به نظر من همه مربی‌ها باید به هم کمک کنند تا یک اصلاح رفتاری در فوتبال اتفاق بیفتد.

بازیکنان باید مراقب رفتار خود باشند
بازیکنان فوتبال حرفه‌ای زیر ذره‌بین مطبوعات و مردم هستند و به همین واسطه بازیکنان پرسپولیس و سایر باشگاه‌های بزرگ که ارتش بزرگی از هواداران را پشت سر خود دارند، قطعا باید مراقب تک‌تک نکات رفتاری خود باشند. چون آنها الگویی هستند برای نوجوانانی که می‌خواهند فوتبالیست شوند.

حسینی نمی تواند به ما کمک کند
میثم حسینی سه یا چهار ماه پیش از تیم کنار گذاشته شده و به همین سبب در رژیم کاری و تمرینی تیم نبوده است و به همین جهت من نمی‌توانم تا آخر فصل روی ایشان حسابی باز کنم. ایشان آمد سئوال کرد وضعیتش چه طور خواهد بود و با ما تمرین هم کرد اما دوری چهار ماهه از تمرینات تیمی، ایشان را از شرایط مسابقه دور کرده و حتما شما هم با من هم عقیده هستید که نمی‌شود از او کمک گرفت.

به مالک پرسپولیس تبریک می‌گویم
خبرنگاری از برانکو سئوال کرد با توجه به اینکه او با حمایت مالی حسین هدایتی به پرسپولیس آمده، اگر او برنده مزایده نشود، از آینده خود در پرسپولیس بیمناک نیست؟ برانکو در پاسخ به این سئوال گفت: مهم برای من پرسپولیس است. نام پرسپولیس و موسسه پرسپولیس است. من به اینجا آمده ام کمک کنم و می خواهم با کمک شما ارتقای سطحی در فوتبال ایران داشته باشیم. همین طور ما می‌خواهیم پرسپولیس را تبدیل به تیمی کنیم که هوادارانش در سراسر ایران را خوشحال کنند. به کسی که می‌خواهد تیم را بخرد و برنده مزایده شود تبریک می‌گویم چون تیم مردمی را در اختیار گرفته است.

دایی از بزرگ‌ترین‌های تاریخ است
دوست دارم علی دایی را ملاقات کنم. ایشان یکی از بهترین شاگردان من بوده و یکی از چهره‌های تاریخی فوتبال ایران و جهان محسوب می‌شود. ایشان مثل علی پروین و سایر پیشکسوتان پرسپولیس اثری از خودش در فوتبال باقی گذاشته که قابل تقدیر است. علی دایی از قلب و روح خودش برای فوتبال ایثار کرده و من بسیار به عملکرد او اعتقاد داشتم. در مدتی که در ایران بودم فرصتی پیدا نشده که او را ببینم چون فقط مشغول تمرین و مسابقه هستم.

قرار است ۱۰۰ سال در پرسپولیس بمانیم
مشکلات مالی روی کار من و بازیکنان تاثیر نگذاشته. ما باید طوری کار کنیم که انگار قرار است ۱۰۰ سال در پرسپولیس بمانیم.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد