تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، اولیویرا سرمربی تراکتورسازی قبل از بازی با گسترش فولاد پاسخگوی خبرنگاران در نشست مطبوعاتی بود:



این دربی مانع سخت ماست

دربی که فردا در تبریز برگزار می شود مانع سخت دیگری برای ماست و نتیجه بستگی به شرایط بازی دارد .هدف ما قهرمانی لیگ برتر است و این بازی آزمونی برای به نتیجه رسیدن زحماتمان است و می‌خواهیم با روحیه بالا به مصاف گسترش فولاد برویم و از لحاظ روحی و روانی در سطح بسیار خوبی قرار داریم.

بازی با گسترش فینال نیست

ما به بازی با گسترش فولاد به چشم فینال نگاه نمی کنیم و می‌دانیم که پس از این بازی 2 بازی سخت هم در پیش داریم که سخت‌ترین بازی ما بازی فردا است و تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از شانس قهرمانی‌مان استفاده کنیم.

من قولی نداده ام

کسانی که من را به خوبی می‌شناسند می‌دانند که از روز اول قولی ندادم و تنها قولی که دادم این بود که یک مربی حرفه‌ای باشم و از تجربیاتی که به عنوان یک مربی یا بازیکن دارم به خوبی استفاده کنم.

وقتی به تبریز آمدم تراکتور با قلعه نویی نائب قهرمان شده بود

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا همیشه خطاب صحبت‌هایش به کادر فنی قبلی است و از مشکلات تراکتورسازی صحبت می‌کند عصبانی شد و گفت: زیرساخت‌های باشگاه تراکتورسازی باید بهتر شود و باید این را بدانیم که قبل از این 4 سال که به تبریز آمدم امیر قلعه‌نویی در تبریز سرمربی بود و به نایب قهرمانی رسیده بود و پس از آن سال گذشته تلاش‌های من و جلالی باعث شد قهرمان جام حذفی شویم.

من اهداف تراکتور را مشخص نمی کنم

من همیشه دنبال این هستم که بدانم که هدف تراکتورسازی نسبت به آینده چیست و کسی که اهداف را مشخص می‌کند من نیستم. من باید با بازیکنانی که دارم کار کنم و لزومی ندارد که بدانم زیرساخت‌های باشگاه خوب است یا خیر؟ ولی کار من وابسته به این مسائل است.شما همیشه نتایج را می‌بینید ولی نتیجه با آنچه که در دست داریم بر می‌گردد و حتی چمنی در آن تمرین می‌کنیم هم در نتایج ما تأثیرگذار است.

7بازیکن در یک پست دارم

در کنفرانس از اولیویرا پرسیده شد که نام 3 بازیکنی که همیشه می‌گوید در یک پست دفاعی روی نیمکت دارد و غیر از آنها کسی دیگر را در پست‌های دیگر را ندارد نام ببرد که اولیویرا گفت:‌ مهدی قریشی، میرهانی هاشمی و پیمان کشاورز 3 مدافعی بودند که مقابل سپاهان روی نیمکت داشتیم و در پست‌های دیگر با کمبود بازیکن روبه‌رو بودیم.در بازی مقابل نسف قارشی مقابل ازبکستان چه کسی در دفاع راست ما بازی کرد؟ بله این بازیکن شاهین ثاقبی بود که در نبود ایرانپوریان حاضر شده بود و به دلیل نداشتن بازیکن در این پست مجبور شدیم باقری را از خط هافبک به دفاع راست بیاوریم. ما 7 بازیکن در یک پست داریم و تنها بازیکنی که من به این تیم آوردم دوسانتوس بود.

تونی یک مسافر است

دقایقی پس از این تشنج اولیویرا که از جو نشست خبری بسیار ناراحت بود، گفت: شما هیچ وقت نشنیده‌اید که در صحبتهایم من بگویم و همیشه گفته‌ام ما. به نظر می‌رسد در این مقطع که تیم ما 2 قدم بیشتر با قهرمانی فاصله ندارد طوری رفتار می‌شود که گویی ما تیم هفتم جدول هستیم و به جای اینکه یک جو خوب درست کنیم بدانید که تونی اولیویرا یک مسافر است و تراکتور بالاتر از امثال تونی است و این تیم بیش از 45 سال قدمت دارد.

به جای اینکه متحد شوید اعصاب من را بهم می ریزید

به جای اینکه همه متحد شوید تا یک قهرمانی ماندگار برای تیم‌تان به دست آید چنان برخوردی با ما دارید که انگار تیم ششم جدول هستیم و این اعصاب من را به هم می‌ریزد. حس می‌کنید مربی بایرمونیخ یا بارسلونا هستم و بازیکنان این تیم را تحت اختیار دارم. هیچکس زحمات ما را نمی‌بیند ولی شما باید بهتر از من حقایق باشگاه را بدانید.صحبتی که من خیلی وقت است نشنیده‌ام این است که همیشه از من پرسیدید که آیا برف تبریز را می‌بینم این طوری را که این سوال را از من می‌پرسید دیگر نمی‌بینم ولی شما می‌بینید من بعد از آن صحبتها بارها برف تبریز را دیدم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد