تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو : خوشحالم که بازی را بردیم. این پیروزی از چند جهت برای ما دارای اهمیت بود که مهمترینش، مسوولانه بازی کردن بازیکنان من بود.



وی ادامه داد: مقابل حریفی پیروز شدیم که به سختی می‌ شود شکستش داد. بازیکنان من تحت فشار خوب عمل می‌ کنند. البته ما باید گل های بیشتری می‌ زدیم اما مهم این است که با این پیروزی فشار را از روی خود برداشتیم. این خیلی مهم است که دیگر به حاشیه امن رسیده ایم.

سرمربی سابق تیم‌ملی ایران گفت: باید نتیجه بهتری رقم می‌ زدیم تا باعث خوشحالی بیشتر هوادارانمان بشود. اما با همین برد هم می‌ توانیم با روحیه بهتری به مصاف بنیادکار برویم. ما امروز با یک بازی درگیرانه شانس های گلزنی زیادی را خلق کردیم و این در شرایطی است که ما هر سه، چهار روز یک بار به زمین می‌ رویم.

او درباره لیست مازاد تیمش هم گفت: ما هر روز مشغول آنالیز هستیم و تنها در انتهای فصل مشخص می‌ شود که کدام بازیکنان مورد نیاز ما هستند. در حال حاضر ارزیابی هایی انجام داده ایم اما من نظری نمی‌ دهم و مرتکب این اشتباه نخواهم شد. من امیدوارم بازیکنانم با طراوت بیشتری به میدان بروند.

برانکو در مورد اینکه آیا پیام صادقیان در ذهن او برای فصل آینده جایی در پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت: خیر.. او فصل آینده در پرسپولیس جایی ندارد.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره احتمالات تغییر در ترکیب تیم برای بازی بنیادکار هم گفت: آرام آرام. بروید از تعطیلات تان لذت ببرید.

او سپس با خنده خبرنگاران را تنها گذاشت و سوار اتوبوس تیم شد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد