تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مکانی دروازه بان پرسپولیس در مصاحبه پیش از بازی اظهار کرد: با حمایت هواداران پیروز می شویم.



دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که روز گذشته با مصدومیت جزیی مواجه شد در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط بدنی‌اش گفت: مشکل خاصی نبود و اکنون شرایط خوبی دارم و کاملا برای دیدار برابر بنیادکار آماده هستم.

وی در ادامه گفت: شرایط کلی تیم خوب است و همه آماده بازی فردا هستیم و به دنبال این هستیم تا با یک برد شیرین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

سوشا مکانی درباره شانس صعود پرسپولیس گفت: ما با نتایج خوبی که گرفتیم و تیم‌های قدرتمند آسیا را مقهور خودمان کردیم و باید کارمان را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: نتایج و تلاش‌ ما در بازی‌های گذشته به این بازی بستگی دارد و باید با پیروزی در این بازی زحمات‌مان به بار بنشیند. برای صعود به مرحله بعدی به برد برابر بنیادکار نیاز داریم و مطمئنم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

شماره یک پرسپولیس درباره حضور طرفداران تیمش در این بازی گفت: آنها در دو بازی گذشته در تهران ما را شرمنده خود کردند و پیروزی‌مان را مدیون حضور و انرژی آنها هستیم. مطمئنا حضور هواداران تاثیر زیادی دارد و زمانی که پا به زمین می‌گذاریم چشم‌مان را به مشکلات می‌بندیم و از آنها نیز خواهش داریم چشم به مشکلات ببندند و 90 دقیقه از تیم حمایت کنند تا در پایان جشن بگیریم.

سوشا مکانی در پایان گفت: این بازی برای ما حکم فینال را دارد و همه ما حساسیت این بازی را درک می‌کنیم و امیدواریم یک بازی زیبا و همراه با پیروزی و جواز صعود نصیب ما شود. من همه تمام تلاشم را می‌کنم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم و به امید خدا با برد این بازی را به پایان برسانیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد