تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در آخرین بازی مرحله گروهی گروه C  لیگ قهرمانان آسیا شاگردان دراگان اسکوچیچ در خانه خود با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید تا با 6 امتیاز در رده سوم قرار گیرد و در اخرین بازی به اولین پیروزی خود در آسیا دست یابد.



 این بازی کاملا تشریفاتی بود.در این گروه الهلال عربستان و السد قطر دو تیمی هستند که صعود خود را در بازی قبل قطعی کردند تا بازی امروز به بازی کاملا تشریفاتی تبدیل شود.

ترکیب فولاد خوزستان :

علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، امید خالدی، مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و آلوز نانگ

نیمه اول:

در این نیمه بازی خیلی جذابی را شاهد نبودیم.دو تیم گهگداری حملاتی را انجام می دادند که بی نتیجه باقی می ماند و البته تیم میهمان بیشتر صاحب توپ بود و حملات بیشتری می کرد اما در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

در این نیمه نیز بازی همانند نیمه اول پیگیری میشد و پاس های شریفات نیز به مهاجم نمی رسید و بی اثر می شد و دراگان اسکوچیچ در دقایق پایانی بازی 3 بازیکن جوان خود را به جای 3 بازیکن نامدار خود کرد تا به آنها استراحت بیشتری دهد.

در دقیقه آخر شوت زیبای هافبک فولاد به تیرک دروازه برخورد کرد و در راه برگشت بازیکن کم تجربه و جوان فولاد دروازه خالی را نتوانست گل کند و در ادامه هجوم ها فولاد بیشتر شد تا این که یک دقیقه بعد آن بهمن جهان تيغ تک گل بازی را به ثمر برساند و در آخرین بازی در حالی که در اکثر دقایق تیم لوکوموتیو برتر از شاگردان دراگان اسکوچیچ بود، فولاد به اولین پیروزی خود برسد و در نهایت خداحافظی تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

در این گروه فولاد خوزستان اولین بازی خود را در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه تساوی بدون گل مقابل السد به پایان رساند.

سپس در مقابل همین تیم لوکوموتیو در خانه آنها به دومین تساوی خود رسیدند.در سومین بازی نیز شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب تساوی بدون گل مقابل الهلال، در تساوی هتریک کردند.

در دور برگشت فولاد اولین شکست خود را در مقابل الهلال پذیرفت و الهلال ، تیم دراگان اسکوچیچ را با نتیحه دو بر صفر شکست دهد تا وضعیت فولادی ها برای کسب سهمیه به خطر بیفتد.

در دومین بازی سری برشگت و پنجمین بازی مرحله گروهی شاگردان دراگان اسکوچیچ در شکست تلخی دیگر را پذیرفتند تا با لیک قهرمانان آسیا خداحافظی کنند تا آخرین بازی آنها در ورزشگاه غدیر اهواز به بازی کاملا تشریفاتی تبدیل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد